Název: Zprostředkování umění na 2. stupni ZŠ
Další názvy: Mediation of art at secondary school
Autoři: Černá, Hana
Vedoucí práce/školitel: Uhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D.
Oponent: Bláha Jaroslav, Doc. PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45377
Klíčová slova: výtvarná výchova;zprostředkování umění;distanční výuka;výzkumná sonda;webináře
Klíčová slova v dalším jazyce: art education;mediation of art;distance education;research probe;webinars
Abstrakt: Teoretická část této diplomové práce poodhaluje téma umění a jeho vzdělávacího potenciálu, jeho zprostředkování na základní škole a odkrývá i téma distanční výuky společně s ukázkami webinářů výtvarné výchovy. Na konci teoretické části jsou vyzdviženy tři umělecké tendence, které jsou inspiračním zdrojem pro výtvarné činnosti v části praktické. Empirická část obsahuje výzkumný plán, pět online aktivit, výzkumné nálezy a v závěru i jejich interpretaci.
Abstrakt v dalším jazyce: The theoretical part of this diploma thesis reveals the topic of art and its educational potential, its mediation in primary school and also reveals the topic of distance learning together with examples of webinars of art education. At the end of the theoretical part, three art tendencies are selected, which are a source of inspiration for artistic activities in the practical part. The empirical part contains a research plan, five online activities, research findings and conclusions and their interpretation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Zprostredkovani umeni na 2. stupni ZS_Hana Cerna .pdfPlný text práce3,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cerna_posudek_V_Uhl Skrivanova.pdfPosudek vedoucího práce932,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cerna_posudek_O_Blaha.pdfPosudek oponenta práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby_Cerna.pdfPrůběh obhajoby práce389,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45377

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.