Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeller, Petr
dc.contributor.authorBarák, Jaroslav
dc.contributor.refereeDanzer, Jiří
dc.date.accepted2012-06-12
dc.date.accessioned2013-11-05T12:00:14Z-
dc.date.available2011-09-19cs
dc.date.available2013-11-05T12:00:14Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-25
dc.identifier48518
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4696
dc.description.abstractCílem práce je zpracovat posouzení trakčních a brzdových charakteristik třívozových, diplomantem navržených elektrických jednotek a provést jejich vzájemné porovnání. Jednotku uvažovat pro regionální dopravu s vysokou četností zastávek, požadované zrychlení 1,2 m/s-2, požadované brzdné zrychlení 0,8 m/s-2, maximální hmotnost na hnací nápravu 22,5t, maximální hmotnost na běžnou nápravu 18t. Vozidla budou vybavena dvounápravovými podvozky s kolejnicovými brzdami, mezi vozy je možné vložit podvozek typu Jakobs.cs
dc.format84 s. (14 349 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttrakcecs
dc.subjectadhezecs
dc.subjectjednotkacs
dc.subjectcharakteristikacs
dc.subjecthmotnostcs
dc.titlePosouzení trakčních a brzdových charakteristik elektrické jednotkycs
dc.title.alternativeEvaluation of traction and braking characteristics of the electrical uniten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra konstruování strojůcs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to elaborate the analysis of traction and braking characteristics of the three-wagon electric units designed by the author of this thesis. There will be also elaborated the mutual comparison on these units. The analyzed units are designed for regional transport with a high frequency of stops, required acceleration is 1.2 m/s-2, required braking acceleration is 0.8 m/s-2, maximum weigh on the driving axle is 22.5 tons and the maximum weigh on the regular axle is 18 tons. The coach will be equipped with two axle bogies using track brakes, between wagons can be used the bogie type Jakobs.en
dc.subject.translatedtractionen
dc.subject.translatedadhesionen
dc.subject.translatedunitsen
dc.subject.translatedcharacteristicen
dc.subject.translatedweighten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Posouzeni_trakcnich_a_brzdovych_charakteristik_elektricke_jednotky.pdfPlný text práce2,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Posudek vedouciho - Barak.pdfPosudek vedoucího práce1,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Posudek oponenta - Barak.pdfPosudek oponenta práce979,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Barak.pdfPrůběh obhajoby práce1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4696

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.