Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPolívka, Jiří
dc.contributor.authorPechman, Ondřej
dc.contributor.refereeŠnajdr, Jaroslav
dc.date.accepted2012-06-25
dc.date.accessioned2013-06-19T07:02:08Z-
dc.date.available2011-10-17cs
dc.date.available2013-06-19T07:02:08Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-06
dc.identifier47400
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4718
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce je zaměřena na trolejbusovou dopravu, přičemž je rozdělena na tři kapitoly. V první kapitole je stručně popsána historie trolejbusové dopravy v Plzni, vývoj regulačních systémů a nezbytných součástí trolejbusového provozu. V práci se zmiňuji o trendu snižování závislosti na trolejovém vedení. Druhá část obsahuje výpočet spotřeby elektrické energie trolejbusu. Ta je následně doložena naměřenými hodnotami. V práci je též popis měřeného vozu i měřicího vybavení. Poslední část je zaměřena na rizika při výstavbě nového trolejového vedení a vylepšení rizikových míst napájecí soustavy.cs
dc.format52 s., 14 s. (88 947 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectelektrická trakcecs
dc.subjectenergetická bilancecs
dc.subjectekonomická bilancecs
dc.subjecttrolejbuscs
dc.subjecttrolejové vedenícs
dc.subjectsběračcs
dc.subjectspotřeba elektrické energiecs
dc.subject21 Trcs
dc.subjectteplotní roztažnost vedenícs
dc.titleEnergeticko-ekonomická bilance trolejbusové dopravycs
dc.title.alternativeEnergy and economical balance of trolley bus transportationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra technologií a měřenícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present bachelor thesis is focused on the trolleybus transport and it is divided into three parts. In the first part of this thesis, there is description of the history of trolleybus transport in Pilsen, the development of control systems and necessary parts of the trolleybus transport. I mention the trend of reducing dependence on the overhead lines. There is calculated electric energy consumption of trolleybus and subsequently it is supported by the measured values in the second part. There is also a description of the measured vehicle and the measuring equipment. The final part is focused on the risks in the construction of new overhead lines and improvement of power system in risk areas.en
dc.subject.translatedelectric tractionen
dc.subject.translatedenergy balanceen
dc.subject.translatedeconomic balanceen
dc.subject.translatedtrolleybusen
dc.subject.translatedtrolley linesen
dc.subject.translatedcollectoren
dc.subject.translatedconsumption of electric energyen
dc.subject.translated21 Tren
dc.subject.translatedthermal expansion of linesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s work (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Pechman_2012_EEBTD_web.pdfPlný text práce3,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047400_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce312,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pechman_O.pdfPosudek oponenta práce551,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047400_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce194,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4718

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.