Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMošna, Jindřich
dc.contributor.refereeSatýnek Michael, Ing.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:46Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2022-04-18T22:10:46Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier82758
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47429-
dc.description.abstractPráce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Foxinterier W s.r.o. Hlavní cíl je předložit návrhy na zefektivnění marketingové komunikace. První část bakalářské práce je zaměřena teoretickou část. Zde jsou vysvětleny a definovány pojmy z marketingu, především pojmy z marketingové komunikace a marketingu na internetu. V druhé části bakalářské práce, tedy praktické části, jsou využity znalosti z teoretické části. Nejdříve představena a charakterizována společnost Foxinterier W s.r.o. Dále je provedena analýza marketingového mixu. Informace jsou získány pomocí rozhovoru s ředitelem společnosti a pomocí vlastního zkoumání. Následuje analýza marketingové činnosti společnosti a poté jsou představeny návrhy na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Foxinterier W s.r.o.cs
dc.format57
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmalý podnikcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectonline komunikacecs
dc.titleNávrhy na zefektivnění marketingové komunikace vybraného podnikucs
dc.title.alternativeSuggestions for streamlining marketing communication of selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on marketing communication of the Foxinterier W s.r.o. company. The main goal is to submit a proposition to make the marketing communication more effective. The first part of the thesis is focused on the theoretical part. The definition of marketing concepts is explained, primarily concepts from marketing communication and marketing on the internet. The second part of the bachelor's thesis, which is the practical part, uses the knowledge obtained in the first part. Primarily, the company Foxinterier W s.r.o and its characteristics are presented. Then the analysis of the marketing mix is done. All of the information is obtained by an interview with the company director and through own research. The analysis of the marketing activities follows and finally, the submissions of streamlining the company's marketing communication are being presented.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedsmall enterpriseen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedonline communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Mosna Jindrich.pdfPlný text práce2,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
jindrich_mosna_v.pdfPosudek vedoucího práce188,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mosna_Jindrich_o.pdfPosudek oponenta práce122,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mosnaob.pdfPrůběh obhajoby práce41,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47429

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.