Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKašová, Tereza
dc.contributor.refereeChlopčík Tomáš, Ing.
dc.date.accepted2021-6-15
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:48Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:48Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-8
dc.identifier86079
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47443-
dc.description.abstractBakalářská práce nastiňuje problematiku marketingové strategie vybrané společnosti, která se zaměřuje na výrobu a pozdější prodej kožených a kožešinových produktů. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z oblasti marketingu, kam se řadí marketingový mix, komunikační mix, analýza prostředí a trh s luxusním zbožím. Praktická část je tvořena představením společnosti KARA Trutnov, a. s., kde je představena historie, profil, název, logo a cílová skupina společnosti. V závěru práce je provedeno dotazníkové šetření a navržena doporučení pro zlepšení marketingové strategie v oblasti marketingového a komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingové strategie KARA Trutnov, a. s. a poskytnout návrhy či doporučení na zlepšení stávající marketingové strategie.cs
dc.format75
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkara trutnovcs
dc.subjecta. s.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.titleAnalýza marketingové strategie vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing strategy of a selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis outlines the issues of marketing strategy of a selected company, which focuses on the production and later sale of leather and fur products. The theoretical part explains the concepts of marketing, which includes the marketing mix, communication mix, environmental analysis and the luxury goods market. The practical part consists of a presentation of the company KARA Trutnov, a. s., Where the history, profile, name, logo and target group of the company are presented. At the end of the work, a survey is conducted and recommendations for improving the marketing strategy in the field of marketing and communication mix are proposed. The aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of KARA Trutnov, a. s. and provide suggestions or recommendations for improving the current marketing strategy.en
dc.subject.translatedkara trutnoven
dc.subject.translateda. s.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing strategy.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Tereza Kasova.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce229,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce123,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasovaob.pdfPrůběh obhajoby práce35,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47443

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.