Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKohout, Karel
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:49Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:49Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier86097
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47446-
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci leteckých společností v osobní letecké dopravě. Práce analyzuje marketingovou komunikaci nízkonákladové společnosti Wizzair a klasické společnosti TAP Portugal. Teoretická část práce se zabývá leteckou dopravou osob, rozdělením aerolinií v osobní letecké dopravě, marketingem a marketingovou komunikací v osobní letecké dopravě. Praktická část charakterizuje vybrané společnosti, analyzuje marketingovou komunikaci a předkládá návrhy na její zlepšení.cs
dc.format81 s. (99 649 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnízkonákladová aeroliniecs
dc.subjectklasická aeroliniecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectwizzaircs
dc.subjecttap portugalcs
dc.titleMarketingová komunikace vybraných organizacícs
dc.title.alternativeMarketing communication of selected organizationsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the marketing communication of airlines in passenger air transport. The work analyzes the marketing communication of the low-cost company Wizzair and the classic company TAP Portugal. The theoretical part of the thesis deals with passenger air transport, the division of airlines in passenger air transport, marketing and marketing communication in passenger air transport. The practical part characterizes selected companies, analyzes marketing communication and presents suggestions for its improvement.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedlowcost airlineen
dc.subject.translatedlegacy airlineen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedwizzairen
dc.subject.translatedtap portugalen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Karel_Kohout.pdfPlný text práce2,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kohout_Karel_o.pdfPosudek vedoucího práce234,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kohout_Karel_v.pdfPosudek oponenta práce131,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kohoutob.pdfPrůběh obhajoby práce35,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47446

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.