Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPašková, Jana
dc.contributor.refereeVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-10
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:43Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2022-05-16T22:10:43Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier82614
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47514-
dc.description.abstractPředmětem předložené diplomové práce je zhodnocení marketingových aktivit dvou lyžařských areálů v turistické oblasti Železnorudska. Po vymezení teoretických východisek z oblasti sportu, cestovního ruchu, služeb a specifik jejich marketingu je práce zaměřena na stručnou analýzu situace na trhu lyžařských areálů v České republice včetně přiblížení tržní situace lyžařských areálů v Železné Rudě a okolí. Následuje představení vybraných areálů a analýzy využívaných marketingových aktivit rozdělených podle prvků rozšířeného marketingového mixu 7P. Za účelem získání zákaznického pohledu je součástí analytické části také šetření spokojenosti návštěvníků obou areálů. Ze zjištěných poznatků jsou vyvozeny přednosti a nedostatky, na jejichž základě je v poslední části práce předloženo oběma areálům několik doporučení.cs
dc.format103 s. (145 934 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsportcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectlyžařský areálcs
dc.subjectželeznorudskocs
dc.titleZhodnocení marketingových aktivit lyžařských areálů na Šumavěcs
dc.title.alternativeThe Evaluation of Marketing Activities of Ski Resorts in the Šumava Mountainsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe subject of the master´s thesis is the evaluation of marketing activities of two ski resorts in the tourist area of Železnorudsko. After defining the theoretical basis including sports, tourism, services and related terms of marketing, a brief analysis of the market situation of ski resorts in the Czech Republic and ski resorts in Železná Ruda follows. In addition, analyses of marketing activities of both selected resorts divided according to the elements of the 7Ps marketing mix are performed. In order to understand a customer´s perspective, the analytical part also includes a visitor´s satisfaction evaluation. Further, strengths and weaknesses of both resorts are listed. To conclude, several recommendations for both resorts are presented.en
dc.subject.translatedsporten
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedski resorten
dc.subject.translatedtourist area of železnorudskoen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jana Paskova - Zhodnoceni marketingovych aktivit LA na Sumave (DP2021).pdfPlný text práce4,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paskova_Jana_v.pdf.pdfPosudek vedoucího práce121,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jana_Paskova_o.pdfPosudek oponenta práce224,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
paskovaob.pdfPrůběh obhajoby práce49,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47514

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.