Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorZapletalíková, Zuzana
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2021-6-8
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:45Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:45Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier85847
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47519-
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zaměřuje na problematiku spokojenosti a loajality zákazníků Rehabilitačního jezdeckého oddílu TJ Slavoj Plzeň, z.s. Cílem práce je vypočtení spokojenosti a loajality zákazníků vybraného subjektu a návrh doporučení. V první části práce jsou obsaženy základní definice a klíčové pojmy nutné k porozumění zkoumané oblasti za využití odborné literatury. Druhá část obsahuje charakteristiku subjektu, popis zákazníků subjektu a současný přístup ke spokojenosti a loajalitě zákazníků. Empirická část práce je tvořena marketingovým výzkumem spokojenosti a loajality za pomoci dotazníkového šetření. Následně jsou výsledky výzkumu analyzovány a jsou navržena doporučení, které mohou pomoci subjektu ke zvyšování spokojenosti a loajality zákazníků.cs
dc.format117
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleSpokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektucs
dc.title.alternativeCustomer satisfaction and loyalty of selected entityen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe submitted diploma thesis is focused on customer satisfaction and loyalty of the Rehabilitační jezdecký oddíl TJ Slavoj Plzeň, z.s. The aim of the work is the calculation of the satisfaction and loyalty of customers of the selected entity and propose recommendations. The first part of the thesis contains the basic definitions and key terms necessary to understand the researched area using the literature. The second part contains the characteristics of the subject, a description of the subject's customers and the current approach to customer satisfaction and loyalty. The empirical part of the thesis consists of marketing research of satisfaction and loyalty conducted using a questionnaire survey. Subsequently, the results of the research are analyzed and recommendations are proposed that can help the subject to increase customer satisfaction and loyalty.en
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedloyaltyen
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Zapletalikova.pdfPlný text práce4,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zapletalikova_Zuzana_v.pdfPosudek vedoucího práce124,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zapletalikova_Zuzana_o.pdfPosudek oponenta práce225,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zapletalikovaob.pdfPrůběh obhajoby práce135,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47519

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.