Název: Role influencerů v marketingové komunikaci podniku
Další názvy: The role of influencers in marketing communication of a company
Autoři: Voženílková, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Holubová Lenka, Ing.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47549
Klíčová slova: marketing;marketingová komunikace;influencer marketing;influencer;sociální sítě;instagram;facebook;youtube
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing communication;influencer marketing;influencer;social media;instagram;facebook;youtube
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce představuje roli influencerů v marketingové komunikaci obecně a analyzuje kampaně vybraných podniků (Red Bullu, Coca-Coly, Pepsi a Kofoly) na sociálních sítích Instagram, Facebook a YouTube. Cílem práce bylo zjistit, jak uživatelé sociálních sítí vnímají propagaci na sociálních sítích skrze influencera a zda je influencer může ovlivnit k nákupu produktu, který propaguje. Navazující dotazníkové šetření zkoumá, jak uživatelé sociálních sítí vnímají příspěvky z jednotlivých kampaní, propagaci podniku skrze influencera a zda si od něj nechají produkt doporučit nebo si jej rovnou koupí. Na základě informací získaných v dotazníkovém šetření byly pro podniky formulovány závěry a doporučení, jak efektivně komunikovat s cílovou skupinou 16-24 let sledující influencery na sociálních sítích.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis focuses on the role of influencers in marketing communication of a company and analyses campaigns of four chosen (Coca-Cola, Red Bull, Pepsi and Kofola) on social media platforms like Instagram, Facebook and YouTube. It starts with a research into company´s communication through influencers, interest target group and perception of influencers communication of a target group. The aim of this thesis was to find out how social users perceive influencer marketing and if an influencer can affect their purchasing decisions. A survey was conducted to reach this aim to find out, if social media users value an influencer´s recommendation and whether of not will they buy a product based on the recommendation. Based on the findings, conclusions and advice for the companies about efficient communication with the target group between 16-24 years old were formed.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Vozenilkova_Lucie_2021.pdfPlný text práce3,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vozenilkova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce343,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vozenilkova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce229,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vozenilkovaob.pdfPrůběh obhajoby práce32,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47549

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.