Title: The French revolution via gamification
Other Titles: Francouzská revoluce prostřednictvím gamifikace
Authors: Ludvík, Roman
Citation: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 33.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47741
ISBN: 978-80-261-1091-0
Keywords: gamifikace;vzdělávací aplikace;didaktický prostředek
Keywords in different language: gamification;educational application;didactic tool
Abstract in different language: The paper deals with the issue of gamification elements in primary education. Readers are introduced withGoalbook, ClassDojo and Classcraft, applicationswhich increase motivation through game mechanisms and principles and also offer alternative tools forclass agenda. It also includes the introduction of its own educational application, which in playful way allows to experience the Great French Revolution from the perspective of historical characters
Rights: © Západočeská univerzita v Plzni
Appears in Collections:Olympiáda techniky Plzeň 2022
Olympiáda techniky Plzeň 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
uvod_tiraz.pdfPlný text346,47 kBAdobe PDFView/Open
ot2022-abstracts-33.pdfPlný text172,83 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47741

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.