Název: Kommunikationskanäle für eine erfolgreiche Messekommunikation - Komparation der ausgewählten Messen in Tschechien und Bayern
Další názvy: Communication methods for successful trade fair communication, in comparison to trade fairs in the Czech Republic and in Bavaria
Autoři: Pešková, Zuzana
Vedoucí práce/školitel: Vávra Zdeněk, Ing. Ph.D.
Oponent: Jeřábek Martin, PhDr. Dipl. - Pol. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47802
Klíčová slova: veletrh;komunikace;marketing;prodejní rozhovor;virtuální veletrh;prezentace produktu;česko-německé odlišnosti;bavorsko;česko;řeč těla;organizace auma e. v.
Klíčová slova v dalším jazyce: trade fair;communication;marketing;sales interview;virtual trade fair;presentation of a product;czech-german differences;bavaria;czech republic;body language;organisation auma e. v.
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá fenoménem komunikačních kanálů pro úspěšnou komunikaci na veletrzích a srovnává vybrané veletrhy z českého a bavorského prostředí. V první části práce se autorka zabývá podstatou veletrhů, jejich členěním a veletržními subjekty. Následně jsou představeny rozdíly online a offline komunikace, kulturní rozdíly během německo-české komunikace a také stále rozšířenější virtuální veletrhy a jejich platformy. Nedílnou součástí je detailní popis vhodného provedení rozhovoru ze strany prodejce během veletrhu. Práce také předává praktické zkušenosti oslovených vystavovatelů a v samotném závěru srovnává vybrané české a bavorské veletrhy z různých hledisek.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the phenomenon of communication methods for successful trade fair communication and compares selected trade fairs from the Czech and Bavarian environment. The author concerns with the essence of trade fairs, their classification and with trade fair subjects. Subsequently are presented the differences between online and offline communication, cultural differences during German-Czech communication as well as the increasingly widespread virtual trade fairs and their platforms. An integral part of the thesis is a very detailed description of appropriate execution of the interview by a salesperson during the trade fair. The thesis also conveys practical experiences of interviewed exhibitors and in conclusion compares Czech and Bavarian trade fairs from different perspectives.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Zuzana Peskova.pdfPlný text práce2,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Peskova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce214,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent Bc prace Z Peskova 2022.docxPosudek oponenta práce24,84 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
CCF_000311.pdfPrůběh obhajoby práce332,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47802

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.