Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorReiniger, Tomáš
dc.contributor.refereeBaťko Jan, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-14
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:08Z-
dc.date.available2021-6-10
dc.date.available2022-06-20T10:18:08Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-28
dc.identifier88039
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47825-
dc.description.abstractTato bakalářská práce představuje digitální nástěnky a jejich využití ve výuce na základních školách. Dále představuje 7 aplikací pro jejich tvorbu. Tyto aplikace jsou následně využity pro tvorbu sady úloh pro základní školy. Obsahuje taktéž dotazníkové šetření, které bylo vyplněno učiteli základních škol a závěry, které z něj vyplynuly. V poslední kapitole se nachází popis infografiky a jak byla vytvořena. V přílohách lze nalézt tuto infografiku s QR kódy aplikací pro tvorbu digitálních nástěnek a úloh, výukové video, které bylo využito k dotazníkovému šetření a samotný dotazník.cs
dc.format61 s (87 751 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdigitální nástěnkycs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectúlohycs
dc.subjectaplikacecs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectcizí jazykcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectinfografikacs
dc.subjectvýukové videocs
dc.titleDigitální nástěnky ve výuce jazyků na základní školecs
dc.title.alternativeDigital noticeboards in language education at elementary schoolsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis presents digital noticeboards and their use in teaching at elementary schools. It also presents 7 applications for their creation. These applications are then used to create a set of excercises for elementary schools. It also contains a questionnaire survey that was filled by elementary school teachers and the conclusions that emerged from it. The last chapter contains a description of the infographics and how it was created. In the attachments you can find this infographic with QR codes of applications for the creation of digital boards and exercises, an instructional video, which was used for the questionnaire survey and the questionnaire itself.en
dc.subject.translateddigital noticeboardsen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedexcercisesen
dc.subject.translatedapplicationsen
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
dc.subject.translatedinfographicen
dc.subject.translatedinstructional videoen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tomas Reiniger Bakalarka .pdfPlný text práce2,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce51,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce48,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Reiniger.pdfPrůběh obhajoby práce234,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47825

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.