Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKrálová, Denisa
dc.contributor.refereePrůcha Tomáš, Mgr.
dc.date.accepted2022-6-14
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:09Z-
dc.date.available2021-6-10
dc.date.available2022-06-20T10:18:09Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-26
dc.identifier88042
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47827-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá volně dostupnými online aplikacemi, které jsou využívány ve výukách cizích jazyků na základních školách a jsou vhodné k fixaci učiva. Cílem této práce je aplikace představit, porovnat a zjistit požadavky učitelů učící jazyky na ZŠ, pomocí dotazníku. Byly vybrány aplikace, které byly otestovány a stručně popsány dle jejich funkčnosti. Následovalo vytvoření dotazníku pro učitele cizích jazyků. Odpovědi byly zaznamenány a podrobně vyhodnoceny. Na základě dat zjištěných z dotazníku byla vytvořena infografika, která zahrnuje celkem pět aplikací. Infografika také zobrazuje QR kódy, které odkazují na odpovídající aplikace. Též zobrazuje QR kód na stručný manuál. Manuál popisuje tři vybrané aplikace a byl vytvořen jako podpora pro učitele.cs
dc.format52 s., viii (76 208 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectaplikace pro vzdělávánícs
dc.subjectvýuka jazykůcs
dc.subjectfixace učivacs
dc.subjectm-learningcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectmetoda srscs
dc.titleVolně dostupné online aplikace ve výuce cizích jazyků na základní školecs
dc.title.alternativeFree online foreign language teaching apps for elementary schoolsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with freely available online applications that are used in foreign language teaching at primary schools and are suitable for curriculum fixation. The aim of this work is to present, compare and to research the requirements of elementary school language teachers, using a questionnaire. The applications were selected, tested and briefly described according to their functionality. This was followed by the development of a questionnaire for foreign language teachers. The answers were registered and evaluated in detail. Based on the data obtained from the questionnaire, an infographic was created that shows five applications. The infographic also includes QR codes that point to the corresponding apps. It also displays a QR code to the quick brief manual. The manual describes the three selected apps and was created to support teachers.en
dc.subject.translatedapplications for educationen
dc.subject.translatedlanguage teachingen
dc.subject.translatedcurriculum fixationen
dc.subject.translatedm-learningen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedsrs methoden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kralova_BP.pdfPlný text práce1,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce50,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce54,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Kralova.pdfPrůběh obhajoby práce234,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47827

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.