Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Zíka Miroslav, Mgr. | |
dc.contributor.author | Ludvík, Roman | |
dc.contributor.referee | Král Jan, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2022-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:18:09Z | - |
dc.date.available | 2021-6-10 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:18:09Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-26 | |
dc.identifier | 88048 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/47828 | - |
dc.description.abstract | Tato práce popisuje gamifikaci, tedy využití herních principů k zatraktivnění různých činností. Práce také obsahuje příklady aplikací využívajících gamifikaci ve výuce a popisuje tvorbu vlastní vzdělávací aplikace zaměřené na opakování látky Velké francouzské revoluce. V práci jsou popsány jednotlivé fáze její tvorby, a jaké gamifikační principy aplikace využívá. Zpětná vazba ohledně hry byla získána od studentů střední školy formou dotazníku, jehož závěr jsou v práci rozebrány. | cs |
dc.format | 39 s. (67 000 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=88048 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | gamifikace | cs |
dc.subject | webová aplikace | cs |
dc.subject | javascript | cs |
dc.subject | velká francouzská revoluce | cs |
dc.title | Tvorba vzdělávací aplikace s historickou tematikou s prvky \nl{}gamifikace | cs |
dc.title.alternative | Creation of an educational application with a historical theme with elements of gamification | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This thesis describes gamification, that is use of gaming principles to make various activities more appealing. Thesis also includes examples of applications using gamification in education and describes creation of own educational application with focus of revising French revolutiuon. Part of thesis is description of particular phases and which gamification principles application uses. Feedback was received from students of high school with use of questionnaire, its conclusions are analyzed in the thesis. | en |
dc.subject.translated | gamification | en |
dc.subject.translated | web application | en |
dc.subject.translated | javascript | en |
dc.subject.translated | french revolution | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Tvorba vzdelavaci aplikace s historickou tematikou s prvky gamifikace.pdf | Plný text práce | 1,84 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 52,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 50,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Ludvik.pdf | Průběh obhajoby práce | 232,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dotaznik.pdf | VŠKP - příloha | 111,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vysledky_dotazniku.pdf | VŠKP - příloha | 1,68 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hra_zip.zip | VŠKP - příloha | 5,33 MB | ZIP | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47828
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.