Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorRosičová, Lucie
dc.contributor.refereeHolubová Lenka, Ing.
dc.date.accepted2022-6-8
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:33Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-06-20T10:18:33Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-22
dc.identifier86108
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47917-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá nákupním chováním zákazníků a faktory, které toto chování ovlivňují nejen v souvislosti s pandemií Covid-19. Teoretická část popisuje nákupní chování, segmentaci trhu, marketing cestovního ruchu, faktory ovlivňující nákupní chování, cestovní ruch a situaci pandemie koronaviru, která měla velký dopad na cestovní ruch. Cílem práce je zjistit, jak se změnilo nákupní chování studentů vysokých škol v oblasti cestovního ruchu v souvislosti s Covid-19. Výzkum těchto změn je proveden kvantitativní metodou za pomoci online dotazníkového formuláře, jehož výsledky jsou zpracovány pomocí grafů. V poslední části jsou navržena doporučení pro studenty a poskytovatele služeb cestovního ruchu.cs
dc.format56 s. (92 949 znaků vč. mezer)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86108-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectsegment zákazníkůcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectkoronaviruscs
dc.titleNákupní chování vybraného segmentu zákazníků v cestovním ruchu v závislosti na Covid-19cs
dc.title.alternativeShopping behavior of a selected segment of customers in tourism in connection with Covid-19en
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with shopping behaviour and factors that influence this behaviour not only in the context of the Covid-19 pandemic. The theoretical part describes shopping behaviour, market segmentation, tourism marketing, factors influencing shopping behaviour, tourism and the situation of the coronavirus pandemic, which has had a major impact on tourism. The aim of the work is to find out how the shopping behaviour of university students in the tourism sector has changed in connection with Covid-19. Research on these changes is carried out using a quantitative method using an online questionnaire form, the results are processed using graphs. The last section proposes recommendations for students and tourism service providers.en
dc.subject.translatedshopping behaviouren
dc.subject.translatedsegment of customersen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedcoronavirusen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Rosicova_Lucie.pdfPlný text práce1,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rosicova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce119,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rosicova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce128,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47917

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.