Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorOnderová, Barbora
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:40Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:40Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89498
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47962-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabyvá reklamou a jejím vlivem na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů z odlišnych generací. První kapitola popisuje nákupní chování spotřebitele společně s faktory, kterymi je v rámci nákupního procesu ovlivněn. Druhá kapitola popisuje reklamu a představuje její různé formy včetně současnych reklamních trendů. Třetí kapitola charakterizuje vybrané generace a jejich vztah k reklamě. Ve čtvrté kapitole je proveden vlastní vyzkum, ve kterém jsou analyzovány vysledky dotazníkového šetření společně s formulovanymi hypotézami. Poslední kapitola obsahuje soubor doporučení zaměření reklamy pro konkrétní maloobchodní jednotku, které byly vytvořeny na základě literární rešerše a vlastního vyzkumu.cs
dc.format91
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89498-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectreklamacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectgeneracecs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.titleReklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemics
dc.title.alternativeAdvertisement as a factor influencing the purchasing decision-making process across generationsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the influence of advertising on the purchasing decision - making process of consumers from different generations. The first chapter describes the consumer's shopping behavior together with the factors that influence the purchasing process. The second chapter describes advertising and presents its various forms. The third chapter characterizes selected generations and their relationship to advertising. In the fourth chapter, a research is conducted, which analyzes the results of a questionnaire survey together with formulated hypotheses. The last chapter contains a set of recommendations for the focus of advertising for a specific retail unit, which were created on the basis of literature search and own research.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedgenerationsen
dc.subject.translatedpurchasing behaviouren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Onderova_ Barbora_BP.pdfPlný text práce3,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Onderova_Barbora_v.pdf.pdfPosudek vedoucího práce223,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
onderova_barbora_o.pdfPosudek oponenta práce185,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47962

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.