Title: Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
Other Titles: Advertisement as a factor influencing the purchasing decision-making process across generations
Authors: Onderová, Barbora
Advisor: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Referee: Prantl David, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47962
Keywords: reklama;spotřebitel;generace;nákupní chování
Keywords in different language: advertising;consumer;generations;purchasing behaviour
Abstract: Bakalářská práce se zabyvá reklamou a jejím vlivem na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů z odlišnych generací. První kapitola popisuje nákupní chování spotřebitele společně s faktory, kterymi je v rámci nákupního procesu ovlivněn. Druhá kapitola popisuje reklamu a představuje její různé formy včetně současnych reklamních trendů. Třetí kapitola charakterizuje vybrané generace a jejich vztah k reklamě. Ve čtvrté kapitole je proveden vlastní vyzkum, ve kterém jsou analyzovány vysledky dotazníkového šetření společně s formulovanymi hypotézami. Poslední kapitola obsahuje soubor doporučení zaměření reklamy pro konkrétní maloobchodní jednotku, které byly vytvořeny na základě literární rešerše a vlastního vyzkumu.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with the influence of advertising on the purchasing decision - making process of consumers from different generations. The first chapter describes the consumer's shopping behavior together with the factors that influence the purchasing process. The second chapter describes advertising and presents its various forms. The third chapter characterizes selected generations and their relationship to advertising. In the fourth chapter, a research is conducted, which analyzes the results of a questionnaire survey together with formulated hypotheses. The last chapter contains a set of recommendations for the focus of advertising for a specific retail unit, which were created on the basis of literature search and own research.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Onderova_ Barbora_BP.pdfPlný text práce3,09 MBAdobe PDFView/Open
Onderova_Barbora_v.pdf.pdfPosudek vedoucího práce223,16 kBAdobe PDFView/Open
onderova_barbora_o.pdfPosudek oponenta práce185,6 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,6 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47962

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.