Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHoleček, Dominik
dc.contributor.refereeHolubová Lenka, Ing.
dc.date.accepted2022-6-8
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:41Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47969-
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2021. V práci byl zpracován teoretický základ problematiky politického marketingu a souvisejících oblastí. Následně byl zpracován detailní výzkum, respektive sběr dat, předvolební aktivity zvolených politických stran a hnutí na sociálních sítích, což poskytlo potřebná data pro následující části zabývající se komparací aktivity mezi jednotlivými subjekty. Tato analýza zároveň poskytla potřebný základ pro další sekce zahrnující ověření hypotézy, zhodnocení úspěšnosti naplnění cílů a očekávání u jednotlivých subjektů, následované formulaci poznatků a doporučení.cs
dc.format86 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectsněmovní volbycs
dc.titlePolitický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021cs
dc.title.alternativePolitical marketing of selected political parties focused on social media - 2021 Czech parliamentary electionen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on Czech parliamentary election held in 2021. A solid theoretical framework, comprising the main characteristics of the political marketing as well as the related and relevant areas, was built at the beginning of the thesis. Subsequently, by gathering data from chosen social media and political parties, a thorough research was conducted. This research, respectively the data capture, provided necessary foundation for following comparison of pre-election activity of chosen political parties. This analysis allowed the author to verify the hypothesis, evaluate whether the targets and expectations of the political parties were met, and to formulate findings and recommendations.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedparliamentary electionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Politicky marketing zvolenych politickych stran se zamerenim na socialni media - volby do Poslanecke snemovny Ceske republiky 2021_Dominik Holecek.pdfPlný text práce3,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Holecek_v.pdfPosudek vedoucího práce121,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holecek_Dominik_o.pdfPosudek oponenta práce125,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47969

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.