Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vejvodová Jana, PaedDr. CSc. | |
dc.contributor.author | Buldrová, Monika | |
dc.contributor.referee | Vaňková Jana, PhDr. | |
dc.date.accepted | 2022-6-17 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:20:41Z | - |
dc.date.available | 2020-11-24 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:20:41Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-3-31 | |
dc.identifier | 87052 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48254 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá využitím obrazového materiálu v hodinách slohové a komunikační výchovy. Teoretická část je zaměřena na problematiku týkající se nonverbální složky učebnic, zejména ilustrací a fotografií. Jsou uvedeny výsledky analýzy obrazového materiálu využitého ve třech nových řadách učebnic českého jazyka, konkrétně sérií obrázků k nácviku vypravování. Praktická část přináší výsledky výzkumu, jehož se účastnilo 100 žáků z osmi čtvrtých tříd ZŠ. Součástí diplomové práce jsou přípravy vyučovacích hodin slohové a komunikační výchovy s využitím vlastního obrazového materiálu. | cs |
dc.format | 100 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | obrazový materiál | cs |
dc.subject | slohová a komunikační výchova | cs |
dc.subject | učebnice pro 1. stupeň zš | cs |
dc.subject | analýza učebnic | cs |
dc.subject | série obrázků | cs |
dc.subject | vypravování | cs |
dc.subject | příprava na hodinu | cs |
dc.title | Využití obrazového materiálu na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Use of visual material at primary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the use of visual material in style and communication classes. The theoretical part focuses on the issue of non-verbal components of textbooks, namely illustrations and photographic images. There are presented the results of the analysis of the pictorial material used in three new sets of Czech language textbooks, namely the series of pictures for practicing narration. The practical part analyses the results of a survey involving 100 pupils from eight fourth-grade classes of primary schools. The thesis also includes materials facilitating preparation for style and communication lessons with the use of own pictorial materials. | en |
dc.subject.translated | visual material | en |
dc.subject.translated | stylistic and communication education | en |
dc.subject.translated | textbooks for primary school | en |
dc.subject.translated | textbook analysis | en |
dc.subject.translated | picture series | en |
dc.subject.translated | narration | en |
dc.subject.translated | lesson plan | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Monika Buldrova.pdf | Plný text práce | 6,8 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
buldrova_vankova.pdf | Posudek oponenta práce | 212,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
buldrova_vejvodova.pdf | Posudek vedoucího práce | 143 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
buldrova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 79,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48254
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.