Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorBuldrová, Monika
dc.contributor.refereeVaňková Jana, PhDr.
dc.date.accepted2022-6-17
dc.date.accessioned2022-06-20T10:20:41Z-
dc.date.available2020-11-24
dc.date.available2022-06-20T10:20:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-31
dc.identifier87052
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48254-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím obrazového materiálu v hodinách slohové a komunikační výchovy. Teoretická část je zaměřena na problematiku týkající se nonverbální složky učebnic, zejména ilustrací a fotografií. Jsou uvedeny výsledky analýzy obrazového materiálu využitého ve třech nových řadách učebnic českého jazyka, konkrétně sérií obrázků k nácviku vypravování. Praktická část přináší výsledky výzkumu, jehož se účastnilo 100 žáků z osmi čtvrtých tříd ZŠ. Součástí diplomové práce jsou přípravy vyučovacích hodin slohové a komunikační výchovy s využitím vlastního obrazového materiálu.cs
dc.format100 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectobrazový materiálcs
dc.subjectslohová a komunikační výchovacs
dc.subjectučebnice pro 1. stupeň zšcs
dc.subjectanalýza učebniccs
dc.subjectsérie obrázkůcs
dc.subjectvypravovánícs
dc.subjectpříprava na hodinucs
dc.titleVyužití obrazového materiálu na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeUse of visual material at primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the use of visual material in style and communication classes. The theoretical part focuses on the issue of non-verbal components of textbooks, namely illustrations and photographic images. There are presented the results of the analysis of the pictorial material used in three new sets of Czech language textbooks, namely the series of pictures for practicing narration. The practical part analyses the results of a survey involving 100 pupils from eight fourth-grade classes of primary schools. The thesis also includes materials facilitating preparation for style and communication lessons with the use of own pictorial materials.en
dc.subject.translatedvisual materialen
dc.subject.translatedstylistic and communication educationen
dc.subject.translatedtextbooks for primary schoolen
dc.subject.translatedtextbook analysisen
dc.subject.translatedpicture seriesen
dc.subject.translatednarrationen
dc.subject.translatedlesson planen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Monika Buldrova.pdfPlný text práce6,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
buldrova_vankova.pdfPosudek oponenta práce212,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
buldrova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce143 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
buldrova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce79,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48254

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.