Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPísková Růžena, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorValečková, Zuzana
dc.contributor.refereeFranta David, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-17
dc.date.accessioned2022-06-20T10:20:42Z-
dc.date.available2020-12-4
dc.date.available2022-06-20T10:20:42Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-31
dc.identifier87062
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48257-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu naučné stezky se čtenářským zaměřením ve Staňkově a jeho okolí. V teoretické části je věnována pozornost vymezení pojmu čtenářská gramotnost, a poté je zjišťována pozice čtenářské gramotnosti v Rámcovém vzdělávacím plánu pro základní vzdělávání. Následující kapitoly nahlíží na problematiku čtení v oborech a možnosti využití naučné stezky s regionálními prvky pro rozvoj čtenářství. V praktické části byl navržen praktický materiál pro žáky 5. ročníku, jenž slouží k rozvoji čtenářské gramotnosti a k prohloubení znalostí v oboru člověk a jeho svět. Návrh naučné stezky byl poté ověřen ve výuce.cs
dc.format88 s. (99 006 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnaučná stezkacs
dc.subjectčtenářská gramotnostcs
dc.subjectčtení v oborechcs
dc.subjectregionální prvkycs
dc.subjectčlověk a jeho světcs
dc.subject1. stupeň základní školycs
dc.titleStezka se čtenářským zaměřením v okolí Staňkovacs
dc.title.alternativeReader´s Path around Staňkoven
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedMain goals of this diploma thesis were project of educational path with a focus on reading in Staňkov and its surroundings. In the theoretical part, attention is paid to the definition of the term reading literacy, and then the position of reading literacy in the Czech elementary education curriculum is determined. The following chapters look at the issue of reading in disciplines and the possibilities of using the educational paths with regional elements for the development of reading skills. In the practical part, an educational material for 5th grade students was designed and it serves to develop reading literacy and to deepen knowledge in the educational area "human and his world". Then the draft of the educational path was used during the lesson.en
dc.subject.translatededucational pathen
dc.subject.translatedreading literacyen
dc.subject.translatedreading in disciplinesen
dc.subject.translatedregional elementsen
dc.subject.translatedhuman and his worlden
dc.subject.translatedelementary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Zuzana Valeckova.pdfPlný text práce5,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
valeckova_franta.pdfPosudek oponenta práce323,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
valeckova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce442,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
valeckova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce123,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48257

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.