Název: | Některé možnosti užití čtvercové sítě ve výuce matematiky \nl{}na 1. stupni ZŠ |
Další názvy: | Some possibilities of using square network in teaching mathematics at the 1st stage of elementary school |
Autoři: | Slabová, Petra |
Vedoucí práce/školitel: | Frank Jan, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Honzík Lukáš, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/48314 |
Klíčová slova: | čtvercová síť;geogebra;1.stupeň;základní vzdělávání;diplomová práce |
Klíčová slova v dalším jazyce: | square network;geogebra;first degree;the basic education;diplom thesis |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá výukou matematiky za pomoci čtvercové sítě na 1. stupni základní školy. Pracovní list, který je součástí praktické části, byl tvořen formou učení, ale i formou zábavy. Podle TVP a i ŠVP. Návrh pracovního listu byl vytvořen na základě dostupných zkušeností a mých dovedností v programu GeoGebra. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The diploma thesis deals with the teaching of mathematics with the help of a square network at the 1st stage of primary school. The worksheet, which is part of the practical part,was created in the form of learning, but also in the form of entertainment. According to TVP and also ŠVP. The draft of the worksheet was created and based on the available experiences and my skills in GeoGebra. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomka hura.pdf | Plný text práce | 3,54 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 52,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 58,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Slabova.pdf | Průběh obhajoby práce | 359,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48314
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.