Název: Trendy v elektronickém obchodování B2C
Další názvy: Trends in B2C e-commerce
Autoři: Rališová, Adéla
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48501
Klíčová slova: e-commerce;nakupování na internetu;e-shop;sociální sítě;mobilní nákupy;platební metody;trendy
Klíčová slova v dalším jazyce: e-commerce;online shopping;e-shop;social media;mobile shopping;payment methods;trends
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou elektronického obchodování na trhu B2C v České republice. Práce se soustředí primárně na vymezení hlavních faktorů vývoje a analýzu současného stavu e-commerce v České republice. Na základě zjištěných poznatků jsou identifikované trendy B2C e-commerce. Cílem práce je na základě sekundárních dat a odborné literatury stanovit trendy a pomocí primárních dat zjistit, zda se respondenti chovají v souladu s těmito trendy. Jako výzkumné metody jsou použity osobní rozhovory a dotazníkové šetření. Diplomová práce je rozdělena do 7 hlavních kapitol, kdy teoretická východiska práce jsou uvedena v kapitolách 1 až 3 a definují termín elektronické obchodování. Následující kapitoly zhodnocují současný stav elektronického obchodování v České republice a vymezují trendy B2C e-commerce. V kapitole 5 jsou stanoveny výzkumné otázky, které jsou zodpovězeny v kapitole č. 7.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis deals with the issue of electronic commerce in the B2C market in the Czech Republic. The work focuses primarily on defining the main factors of development and analysis of the current state of e-commerce in the Czech Republic. Based on the findings, B2C e-commerce trends are identified. The aim of the work is to determine trends on the basis of secondary data and professional literature and to use primary data to find out whether the respondents behave in accordance with these trends. Personal interviews and questionnaires are used as research methods. The diploma thesis is divided into 7 main chapters, where the theoretical basis of the thesis is given in Chapters 1 to 3 and defines the term electronic commerce. The following chapters evaluate the current state of electronic commerce in the Czech Republic and define the trends of B2C e-commerce. Chapter 5 sets out the research questions that are answered in Chapter 7.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ralisova, A. Trendy elektronickeho obchodovani B2C.pdfPlný text práce3,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ralisova_Adela_v.pdfPosudek vedoucího práce235,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Ralisova_o.pdfPosudek oponenta práce129,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce32,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48501

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.