Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorSaitz, Jiří
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-2
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:54Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:22:54Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89610
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48518-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na analýzu značky a faktorů spojených s brandingem vybrané neziskové organizace. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. První, teoretická část, se zaměřuje na vysvětlení pojmu nezisková organizace, dále je popsána role marketingu a zejména marketingové komunikace v neziskovém sektoru a poté jsou popsána specifika brandingu neziskových organizací. Druhá, praktická část, popisuje vybranou neziskovou organizaci, kterou je Oblastní spolek Českého červeného kříže Plzeň-město a Rokycany a zaměřuje se na analýzu značky a faktorů spojených s brandingem tohoto spolku. Pro tuto analýzu bylo zvoleno více nástrojů. V závěru práce je poté shrnutí této analýzy a návrhy opatření, které mají vést k posílení vnímaní značky tohoto spolku.cs
dc.format98 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectbrandingcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmarketingcs
dc.titleBranding vybrané neziskové organizacecs
dc.title.alternativeBranding of chosen nonprofit organizationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe master thesis focuses on the analysis of the brand and factors associated with branding of the chosen nonprofit organization. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first, theoretical part, focuses on explaining the concepts of nonprofit organization, then the role of marketing and especially marketing communication in the nonprofit sector is described and then the specifics of branding of nonprofit organizations are described. The practical part describes the selected nonprofit organization, which is the Regional Red Cross Society Plzeň-město and Rokycany and focuses on the analysis of the brand and factors associated with the branding of this association. Several tools were chosen for the analysis. The thesis concludes with a summary of this analysis and proposals for measures to strengthen the brand perception of this association.en
dc.subject.translatedbrandingen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatednonprofit organizationen
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedmarketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Branding vybrane neziskove organizace .pdfPlný text práce2,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Saitz_Jiri_v.pdfPosudek vedoucího práce123,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
saitz-j-o.pdfPosudek oponenta práce122,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48518

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.