Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorKochová, Eliška
dc.contributor.refereePichlík Lukáš, Ing.
dc.date.accepted2022-6-2
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:54Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:22:54Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89835
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48522-
dc.description.abstractPráce se zabývá tvorbou strategického marketingové plánu pro příspěvkovou organizaci Chrám Chmele a Piva v Žatci, která poskytuje služby v oblasti turismu. Změnu dosavadní strategie si žádá aktuální nominace Žatce a krajiny žateckého chmele na Světový seznam dědictví UNESCO. Při tvorbě strategického plánu byl využit sběr dat ve formě pozorování, interview se zaměstnanci a získávání dat nepřímým měřením. Výstupem diplomové práce je stanovení vize a mise pro organizaci Chrám Chmele a Piva, dále definice strategických a dílčích cílů, organizační strategie a akční plány pro rok 2022, které umožňují okamžitou aplikaci strategického marketingového plánu v organizaci.cs
dc.format92 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectstrategický pláncs
dc.subjectchrám chmele a pivacs
dc.subjectturismuscs
dc.titleStrategický marketingový plán vybrané neziskové organizacecs
dc.title.alternativeStrategic marketing plan of a chosen non-profit organizationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the creation of a strategic marketing plan for the non-profit organization Hop and Beer Temple in Žatec, which provides services in the field of tourism. The current nomination of Žatec and the landscape of Saaz hops for the UNESCO World Heritage List requires a change in the current strategy. Observations, interviews with employees and data acquisition by indirect measurement were used for data collection in the creation of the strategic plan in the Master's Thesis. The output of the Master's thesis is to determine the vision and mission for the organization Hop and Beer Temple, as well as the definition of strategic and partial goals, organizational strategy and action plans for the year 2022, which allow immediate application of strategic marketing plan in the organization.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedstrategic planen
dc.subject.translatedhop and beer templeen
dc.subject.translatedtourismen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Kochova.pdfPlný text práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kochova_Eliska_v.pdfPosudek vedoucího práce119,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kochova_Eliska_o.pdfPosudek oponenta práce186,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48522

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.