Název: Marketingové řízení neziskové organizace
Další názvy: Marketing management of a non-profit organization
Autoři: Štěrbová, Štěpánka
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Sadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48523
Klíčová slova: marketing;marketingové řízení;neziskové organizace
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing management;non-profit organization
Abstrakt: Diplomová práce na téma Marketingové řízení neziskové organizace se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu. Autorka si vybrala organizaci Junák - český skaut, středisko Rožmitál pod Třemšínem, z. s. Diplomová práce je rozdělena do 7 kapitol. První tři kapitoly práce jsou zaměřeny na teorii související s marketingem, neziskovým sektorem a marketingovým řízením. Následně je v práci představena organizace Junák - český skaut, středisko Rožmitál pod Třemšínem, z. s. Pátá část práce obsahuje situační analýzy, konktrétně se jedná o analýzu prostředí a SWOT analýzu a také marketingové řízení konkrétní organizace. V další části se nachází výzkumná šetření, konktrétně focus group a anketa. V sedmé části je sestaven marketingový plán na období od 1. dubna 2022 do 31. dubna 2023. V závěru jsou čtenáři seznámeni s poznatky, které vycházejí z praktické části diplomové práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis on the topic Marketing management of a non-profit organization is focused on the marketing plan creation. The author chose the non-profit organization Junák - Czech Scout Association, seated in Rožmitál pod Třemšínem. The diploma thesis is divided into seven chapters. The first three chapters focus on marketing related theory, non-profit sector and marketing management. Subsequently the organization Junák - Czech Scout Association, seated in Rožmitál pod Třemšínem, is introduced in the work. The fifth part contains situation analysis (environment analysis and SWOT analysis) and marketing management of the organization. The next chapter contains research, specifically a focus group and survey. In the seventh part there is marketing plan compiled for the period from the 1st of April 2022 until the 30th of April 2023. In the final part, the readers are acquainted with the findings that are based on the practical part of the thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sterbova_2022.pdfPlný text práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sterbova_Stepanka_v.pdfPosudek vedoucího práce121,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sterbova_Stepanka_o.pdfPosudek oponenta práce223,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48523

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.