Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKoželuhová Eva, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPěchotová, Lucie
dc.contributor.refereeČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:23:37Z-
dc.date.available2021-6-11
dc.date.available2022-06-20T10:23:37Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-22
dc.identifier88572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48641-
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na využití biblioterapie u dětí předškolního věku. Představuje literární text jako jednu z možností pedagogicko-psychologické práce s dětmi. Shrnuje metody a formy biblioterapie a poukazuje na možné rizikové faktory spojené s emočním a sociálním vývojem jedince. Jejím cílem je vyzdvihnout sílu literatury v očích veřejné společnosti. Výsledkem práce je navržení, realizace a evaluace týdenního vzdělávacího plánu s využitím příběhů eliminujících riziko možné šikany u dětí předškolního věku.cs
dc.format56s., XXI s. (88 385 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectbiblioterapiecs
dc.subjectterapie pohádkoucs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.titleVyužití biblioterapie při prevenci šikany v mateřských školáchcs
dc.title.alternativeUse of bibliotherapy in the prevention of bullying in kindergartensen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the use of Bibliotherapy for preschool children. Presents the Bibliotherapy, which is literary text as one of the possibilities of pedagogical-psychological work with children. The thesis summarizes the methods and forms of Bibliotherapy and points the possible risk factors associated with the emotional and social evolution of the individual. The purpose of the thesis is to highlight the powerful importance of literature in the eyes of public society. The result of the thesis is the creation, implementation and evaluation of a weekly educational plan by including stories that eliminate the risk of possible bullying for preschool children.en
dc.subject.translatedbibliotherapyen
dc.subject.translatedfairytale therapyen
dc.subject.translatedpreschool ageen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
VYUZITI BIBLIOTERAPIE PRI PREVENCI SIKANY V MATERSKYCH SKOLACH_Pechotova.pdfPlný text práce981,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pechotova VP.pdfPosudek vedoucího práce49,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pechotova OP.pdfPosudek oponenta práce63,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pechotova O.pdfPrůběh obhajoby práce7,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48641

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.