Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Pěchotová, Lucie | |
dc.contributor.referee | Černíková Marie, MgA. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:23:37Z | - |
dc.date.available | 2021-6-11 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:23:37Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-22 | |
dc.identifier | 88572 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48641 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na využití biblioterapie u dětí předškolního věku. Představuje literární text jako jednu z možností pedagogicko-psychologické práce s dětmi. Shrnuje metody a formy biblioterapie a poukazuje na možné rizikové faktory spojené s emočním a sociálním vývojem jedince. Jejím cílem je vyzdvihnout sílu literatury v očích veřejné společnosti. Výsledkem práce je navržení, realizace a evaluace týdenního vzdělávacího plánu s využitím příběhů eliminujících riziko možné šikany u dětí předškolního věku. | cs |
dc.format | 56s., XXI s. (88 385 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | biblioterapie | cs |
dc.subject | terapie pohádkou | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.title | Využití biblioterapie při prevenci šikany v mateřských školách | cs |
dc.title.alternative | Use of bibliotherapy in the prevention of bullying in kindergartens | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis focuses on the use of Bibliotherapy for preschool children. Presents the Bibliotherapy, which is literary text as one of the possibilities of pedagogical-psychological work with children. The thesis summarizes the methods and forms of Bibliotherapy and points the possible risk factors associated with the emotional and social evolution of the individual. The purpose of the thesis is to highlight the powerful importance of literature in the eyes of public society. The result of the thesis is the creation, implementation and evaluation of a weekly educational plan by including stories that eliminate the risk of possible bullying for preschool children. | en |
dc.subject.translated | bibliotherapy | en |
dc.subject.translated | fairytale therapy | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
VYUZITI BIBLIOTERAPIE PRI PREVENCI SIKANY V MATERSKYCH SKOLACH_Pechotova.pdf | Plný text práce | 981,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pechotova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 49,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pechotova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 63,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pechotova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 7,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48641
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.