Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSequensová Helena, Mgr.
dc.contributor.authorPlatovská, Kristýna
dc.contributor.refereeLouda Tomáš, JUDr. CSc.
dc.date.accepted2022-5-26
dc.date.accessioned2022-06-20T22:10:43Z-
dc.date.available2021-3-29
dc.date.available2022-06-20T22:10:43Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-31
dc.identifier90685
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48786-
dc.description.abstractTato práce, se zabývá Mystery Shoppingem, jako metodou marketingového výzkumu, která má sloužit ke kontrole kvality poskytovaných služeb. Autor, se v teoretické části práce zaměřuje na definici pojmů "marketingový výzkum" a "Mystery Shopping", jejich význam, metody a proces realizace. Dále, pojednává o druzích primárních a sekundárních dat, i s metodami jejich sběru. V praktické části, se realizuje výzkum vybraných poboček českých bank, pomocí metody Mystery Shopping a jeho cílem, bude zhodnotit a porovnat získaná data, a dále identifikovat zjištěné nedostatky poboček ČSOB.cs
dc.format44 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmystery shoppercs
dc.subjectpobočkycs
dc.subjectbankycs
dc.titleMystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služebcs
dc.title.alternativeMystery Shopping as a method of evaluating the quality of services provideden
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnická
dc.thesis.degree-programPrávní specializace
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with Mystery Shopping as a method of marketing research to control the quality of services provided. In the theoretical part of the thesis the author focuses on the definition of the terms "marketing research" and "Mystery Shopping", their meaning, methods and the process of implementation. He also discusses the types of primary and secondary data and the methods of their collection. In the practical part, the research is carried out on selected branches of Czech banks using the Mystery Shopping method and its aim is to evaluate and compare the collected data, as well as to identify the identified shortcomings of ČSOB branches.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedmystery shopperen
dc.subject.translatedbank branchesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARSKA PRACE - Kristyna Platovska .pdfPlný text práce3,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Platovska - posudek VP.pdfPosudek vedoucího práce727,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Platovska - protokol BP.pdfPrůběh obhajoby práce279,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Platovska - posudek OP.pdfPosudek oponenta práce606,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48786

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.