Název: Harnessing the predictive value of online word-of-mouth for identifying market success of new automobiles: Input versus output word-of-mouth perspectives
Autoři: Choi, Jaewon
Lee, Hong Joo
Choeh, Joon Yeon
Citace zdrojového dokumentu: E+M. Ekonomie a Management = Economics and Management. 2022, roč. 25, č. 2, s. 183-201.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Technická univerzita v Liberci
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://hdl.handle.net/11025/48811
ISSN: 1212-3609 (Print)
2336-5604 (Online)
Klíčová slova: úspěch na trhu;šeptanda;dolování textu;LDA;rozhodnutí o koupi
Klíčová slova v dalším jazyce: market success;word-of-mouth;text mining;LDA;purchase decision
Práva: CC BY-NC 4.1
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2022)
Číslo 2 (2022)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
EM_2_2022_12.pdfPlný text841,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48811

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.