Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kubr Jan, Ing. | |
dc.contributor.author | Rajtmajer, Radek | |
dc.contributor.referee | Bednář Miroslav, Ing. | |
dc.date.accepted | 2022-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-27T22:24:04Z | - |
dc.date.available | 2021-9-20 | |
dc.date.available | 2022-06-27T22:24:04Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-5-25 | |
dc.identifier | 90312 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48957 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá seznámením s technologií hand trackingu ve virtuální realitě, analýzou současného stavu a následné implementace. Cílem je prozkoumání možností implementace a výběr varianty s největším potenciálem. Implementace je prováděna pomocí programu Unity pro VR brýle Oculus Quest 2. | cs |
dc.format | 59 str. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=90312 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | vr | cs |
dc.subject | virtuální realita | cs |
dc.subject | hand tracking | cs |
dc.subject | unity | cs |
dc.subject | oculus quest 2 | cs |
dc.subject | oculus integration | cs |
dc.subject | hptk | cs |
dc.title | Využití hand tracking technologie ve virtuální realitě | cs |
dc.title.alternative | Use of hand tracking technology in virtual reality | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the introduction of hand tracking technology in virtual reality, analysis of the current state and subsequent implementation. The aim is to explore the implementation options and select one with the greatest potential. The implementation is carried out using the Unity software for the VR headset Oculus Quest 2. | en |
dc.subject.translated | vr | en |
dc.subject.translated | virtual realita | en |
dc.subject.translated | hand tracking | en |
dc.subject.translated | unity | en |
dc.subject.translated | oculus quest 2 | en |
dc.subject.translated | oculus integration | en |
dc.subject.translated | hptk | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Rajtmajer_Radek.pdf | Plný text práce | 2,84 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 47,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 49,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 31,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48957
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.