Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrocová Jitka, PhDr. Mgr.
dc.contributor.authorMastíková, Alena
dc.contributor.refereeVaňková Milena, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-24
dc.date.accessioned2022-06-27T22:24:17Z-
dc.date.available2021-6-24
dc.date.available2022-06-27T22:24:17Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-30
dc.identifier90777
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48978-
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na dvě části - na teoretickou a praktickou. V úvodu teoretické části práce jsme pro komplexnost popsali vývoj vzdělávání ošetřovatelství v historickém kontextu na území České republiky i ve světě. V další části teoretické práce jsme se zaměřili na současné vzdělávání vprofesi všeobecné sestry, formy vzdělávání a motivaci ke vzdělávání. V praktické části jsme dotazníkovým šetřením zjistili, že preference formy vzdělávání souvisí s typem pracoviště, kde všeobecná sestra pracuje, také souvisí s nejvyšším dosaženým vzděláním všeobecné sestry a souvisí i s délkou praxe všeobecné sestry.cs
dc.format58 s. (95 000 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectceloživotní vzdělávánícs
dc.subjectvšeobecná sestracs
dc.subjectformy celoživotní vzdělávánícs
dc.subjectošetřovatelstvícs
dc.titleCeloživotní vzdělávání v profesi všeobecné sestrycs
dc.title.alternativeLifelong learning in the profession of general nurseen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií
dc.thesis.degree-programVšeobecné ošetřovatelství
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the introduction to the theoretical part of the work we have, for the sake of complexity, described the development of nursing education in the historical context in the Czech Republic and in the world. In the next part of the theoretical work, we have focused on the current education in the profession of nurse, forms of education and motivation for education. In the practical part, we have found out through a questionnaire survey that the preferences of the form of education are related to the type of workplace where the nurse works, to the highest level of education and the length of the nurse's practice.en
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedlifelong learningen
dc.subject.translatedgeneral nurseen
dc.subject.translatedforms of lifelong learningen
dc.subject.translatednursingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Mastikova_Alena_VSS_BP.pdfPlný text práce558,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mastikova_PV.pdfPosudek vedoucího práce322,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mastikova_PO.pdfPosudek oponenta práce444,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mastikova_H.pdfPrůběh obhajoby práce481,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48978

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.