Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kubec Václav, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Hassas, Parsa | |
dc.contributor.referee | Jankovec Jiří, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-6-21 | |
dc.date.accessioned | 2022-07-18T22:33:38Z | |
dc.date.available | 2021-10-16 | |
dc.date.available | 2022-07-18T22:33:38Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-5-27 | |
dc.identifier | 90574 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/49055 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je vytvořit simulační metodu umožňující analyzovat pohodlí sedadla při střídavém zatížení. Je provedena studie k nalezení odpovídajícího měřicího postupu materiálových charakteristik. Metoda nastavení simulačního modelu je vyvinuta na základě již existující statické analýzy a přístup je ověřen porovnáním zátěžových testů a simulace příkladného sedadla. | cs |
dc.format | 76 s. (89 327 znaků) | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce není přístupný bez omezení. Text bude přístupný od 16.5. 2025. | cs |
dc.subject | počítačové modelování | cs |
dc.subject | dynamický komfort | cs |
dc.subject | statický comfort | cs |
dc.subject | polyuretanová pěna | cs |
dc.subject | numerická simulace | cs |
dc.subject | experimentální měření | cs |
dc.subject | automobilové sedadlo | cs |
dc.subject | metoda konečných prvků | cs |
dc.subject | materiálová charakterizace | cs |
dc.title | Modelování dynamického komfortu automobilového sedadla | cs |
dc.title.alternative | Modeling of frequency-dependent seat-comfort | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | |
dc.thesis.degree-program | Konstruování strojů a technických zařízení | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.rights.access | embargoAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This Master's thesis considers the matter of dynamic seat comfort modeling and the effect of frequency-dependent behaviour of automobile seat foams on passengers' comfort. It aims to establish a simulation method enabling an analysis of the seat comfort while the seat is loaded alternately. The foams are characterized under alternating load, and a corresponding measuring technique is determined. The method to set up the simulation model of a complete seat is developed based on the current statical analysis. The approach is validated by comparing the simulation of the occupied seat and experimental results. | en |
dc.subject.translated | automobile seat | en |
dc.subject.translated | dynamic comfort | en |
dc.subject.translated | static comfort | en |
dc.subject.translated | numerical simulation | en |
dc.subject.translated | polyurethane foam | en |
dc.subject.translated | experiment | en |
dc.subject.translated | material characterisation | en |
dc.subject.translated | finite-element method | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
MT_ParsaHassas_2022.pdf | Plný text práce | 5,21 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 47,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta diplomove prace__ParsaHassas__Jankovec_KKS.pdf | Posudek oponenta práce | 379,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
33R-2017-P2-Zverejnovani_kvalifikacnich_praci-Rozhodnuti dekan_HASSAS_Parsa.pdf | Odůvodnění nezveřejnění VŠKP | 193,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 31,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/49055
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.