Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubec Václav, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHassas, Parsa
dc.contributor.refereeJankovec Jiří, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-21
dc.date.accessioned2022-07-18T22:33:38Z
dc.date.available2021-10-16
dc.date.available2022-07-18T22:33:38Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-5-27
dc.identifier90574
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/49055
dc.description.abstractCílem této práce je vytvořit simulační metodu umožňující analyzovat pohodlí sedadla při střídavém zatížení. Je provedena studie k nalezení odpovídajícího měřicího postupu materiálových charakteristik. Metoda nastavení simulačního modelu je vyvinuta na základě již existující statické analýzy a přístup je ověřen porovnáním zátěžových testů a simulace příkladného sedadla.cs
dc.format76 s. (89 327 znaků)
dc.language.isoen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce není přístupný bez omezení. Text bude přístupný od 16.5. 2025.cs
dc.subjectpočítačové modelovánícs
dc.subjectdynamický komfortcs
dc.subjectstatický comfortcs
dc.subjectpolyuretanová pěnacs
dc.subjectnumerická simulacecs
dc.subjectexperimentální měřenícs
dc.subjectautomobilové sedadlocs
dc.subjectmetoda konečných prvkůcs
dc.subjectmateriálová charakterizacecs
dc.titleModelování dynamického komfortu automobilového sedadlacs
dc.title.alternativeModeling of frequency-dependent seat-comforten
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní
dc.thesis.degree-programKonstruování strojů a technických zařízení
dc.description.resultObhájeno
dc.rights.accessembargoAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Master's thesis considers the matter of dynamic seat comfort modeling and the effect of frequency-dependent behaviour of automobile seat foams on passengers' comfort. It aims to establish a simulation method enabling an analysis of the seat comfort while the seat is loaded alternately. The foams are characterized under alternating load, and a corresponding measuring technique is determined. The method to set up the simulation model of a complete seat is developed based on the current statical analysis. The approach is validated by comparing the simulation of the occupied seat and experimental results.en
dc.subject.translatedautomobile seaten
dc.subject.translateddynamic comforten
dc.subject.translatedstatic comforten
dc.subject.translatednumerical simulationen
dc.subject.translatedpolyurethane foamen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedmaterial characterisationen
dc.subject.translatedfinite-element methoden
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
MT_ParsaHassas_2022.pdfPlný text práce5,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce47,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta diplomove prace__ParsaHassas__Jankovec_KKS.pdfPosudek oponenta práce379,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
33R-2017-P2-Zverejnovani_kvalifikacnich_praci-Rozhodnuti dekan_HASSAS_Parsa.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP193,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49055

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.