Název: VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU NEBO NEZISKOVÉ ORGANIZACE
Další názvy: Visual identity of an existing entity or non-profit organization.
Autoři: Holub, Tomáš
Vedoucí práce/školitel: Fišerová Kristýna, Doc. MgA.
Oponent: Černohous Roman, MgA.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/49137
Klíčová slova: vizuální identita;grafický design;logo;brand
Klíčová slova v dalším jazyce: visual identity;graphic design;logo;brand
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vytvořením vizuální identity domu kultury Slavia. Vytvořená značka slouží prezencaci objektu jako kulturního centra a také všem jeho součástem. Restauraci, hudebnímu klubu a velkému sálu.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis creates a visual identity of the Slavia Culture center in the city of Ceske Budejovice. This brand as a whole is meant to present Slavia as an institution. And also creates sub-brands for all of its parts. A restaurant, a music bar and a large hall for various events.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KDE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Teoreticka cast.pdfPlný text práce43,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holub.pdfPosudek oponenta práce499,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holub_0.pdfPosudek vedoucího práce113,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holub_1.pdfPrůběh obhajoby práce238,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
plakaty_B1.pdfVŠKP - příloha25,67 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
logomanual_nejnovejsi.pdfVŠKP - příloha38,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49137

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.