Název: VIDEO - AUTORSKÉ VIDEO
Autoři: Gataullina, Asiia
Vedoucí práce/školitel: Morávek Jan, MgA.
Oponent: Lörinczová Viktorie, MgA.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/49419
Klíčová slova: emoce;emoční inteligence;strach;smutek;hněv;animace;2d animace;motion design;sound design;audio vizuální dílo
Klíčová slova v dalším jazyce: emotions;emotional intelligence;sadness;fear;anger;animation;2d animation;motion design;sound design;audio visual animation movie
Abstrakt: Tři krátké animace, které se věnují jednotlivým emocím. Smutek, strach, hněv. Tyto tři emoce, se jeví jako nejvíce problematické pro lidské vnímání. Jsou to emoce, které se blokují nejčastěji, od kterých chce většina lidí utéct. Je důležité si pamatovat, že naše emoce jsou vrozené instinkty, které slouží k tomu, aby nás chránily, vedly nás a udržovaly nás v bezpečí. Snahou těchto videí je ukázat divákovi, že tyto nepříjemné (ne negativní) emoce nejsou nepřátelé, ale právě naopak.
Abstrakt v dalším jazyce: Three short animations, which are dedicated to individual emotions. Sadness, fear, anger. These are three emotions, which seem to be most problematic for human perception. These emotions are most oftenly blocked and most people are trying to run away from them. It is important to remember that these emotions are innate instincts, which serve to protect us, lead us and keep us safe. The intention of videos is show up to spectator that these unpleasantly (not negative) emotions are not enemies, but exactly the opposite.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace.pdfPlný text práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gataullina.pdfPosudek vedoucího práce502,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gataullina_0.pdfPosudek oponenta práce785,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gataullina_1.pdfPrůběh obhajoby práce315,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49419

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.