Název: PODOBY SOUČASNÉ FOTOGRAFIE
Další názvy: FORMS OF CONTEMPORARY PHOTOGRAPHY
Autoři: Chernushenko, Elizaveta
Vedoucí práce/školitel: Aubrecht Vojtěch, MgA.
Oponent: Kodera Radovan, MgA.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/49515
Klíčová slova: podoby současné fotografie;fotografie;užitá fotografie;umění;současné fotografie;současné umění;krajina;zátiší;dokumentární fotografie
Klíčová slova v dalším jazyce: forms of contemporary photo;contemporary photo;contemporary art;photo;still-life;landscape;documentary photography
Abstrakt: Moje práce se skládá z 10 závěrečných snímků, knihy a pracovního portfolia s 50 snímky. Udělala jsem experiment v kontextu moderní fotografie, zmrazila květiny v různých podobách a nakonec to zdokumentovala. A tato práce byla pro mě zajímavá v každé fázi jejího vzniku. Myslím, že finálová série vypadá docela soběstačně, i když v budoucnu bych ráda pokračovala v hledání nových forem k její realizaci. Zajímám se o moderní interpretace reality prostřednictvím fotografie. Během celého procesu tvorby série jsem čerpala inspiraci z různých zdrojů, většinou z malby. V sérii celkově, v každé fotce zvlášť i při zpracování jsem se snažila posílit hranice živého a neživého, ukázat kontrast mezi dvěma hlavními částmi světa - mezi přírodou a civilizací.
Abstrakt v dalším jazyce: My work consists of 10 final photos, the photobook and a work portfolio with 50 photos. I did an experiment in the context of modern photography. I have frozen flowers in various forms and finally documented it. And this work was interesting to me at every stage of its creation. I think that the final series looks quite self-sufficient, although in the future I would like to continue to look for new forms to implement it. I'm interested in modern interpretations of reality through photography. Throughout the process of creating the series, I was looking for inspiration from various sources, mostly from paintings. In the whole series an in each photo separately and during processing, I tried to strengthen the boundaries of the living and the non-living, to show the contrast between the two main parts of the world-between nature and civilization.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Chernushenko Elizaveta DP 2022.pdfPlný text práce4,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chernusenko_o.docxPosudek oponenta práce42,22 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Chernusenko_v.docxPosudek vedoucího práce40,73 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Chernusenko.pdfPrůběh obhajoby práce267,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49515

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.