Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRozehnal, Aleš
dc.contributor.authorPoklopová, Julie
dc.contributor.refereeVítek, Jindřich
dc.date.accepted2012-05-30
dc.date.accessioned2013-06-19T06:44:10Z-
dc.date.available2011-03-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:44:10Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier48153
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4966
dc.description.abstractDiplomová práce se týká regulace reklamy ve smyslu právním, i mimoprávním - samoregulačním. První polovina práce je zaměřená na výklad obecných pojmů reklamy a dobrých mravů. Druhá polovina práce popisuje jednotlivé motivy, které etiku reklamy nejčastěji porušují se zaměřením na konkrétní rozhodnutí z praxecs
dc.format100 s. (166 598 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectdobré mravycs
dc.subjecthospodářská soutěžcs
dc.subjectdiskriminacecs
dc.subjectnásilícs
dc.subjectstrachcs
dc.subjectprávní regulace reklamycs
dc.subjectsamoregulace reklamycs
dc.subjectetika reklamycs
dc.titleDobré mravy v reklaměcs
dc.title.alternativeGood manners in advertisingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnickács
dc.description.departmentKatedra soukromého práva a civilního procesucs
dc.thesis.degree-programPrávo a právní vědacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis concerns the regulation of advertising in the legal sense, even extra-legal - the self-regulatory. The first half thesis deals with the interpretation of the general concepts of advertising and good manners. The second half describes the various motives that often violate the morality of advertising focusing on specific decision of the practice.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedgood mannersen
dc.subject.translateddiscriminationen
dc.subject.translatedviolenceen
dc.subject.translatedfearen
dc.subject.translatedlegal regulation of advertisingen
dc.subject.translatedself-regulationen
dc.subject.translatedadvertising moralsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KCP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Dobre mravy v reklame_Poklopova.pdfPlný text práce2,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poklopova-1.pdfPosudek vedoucího práce948,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poklopova-2.pdfPosudek oponenta práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poklopova Julie.pdfPrůběh obhajoby práce260,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4966

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.