Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTollet William Andrew, Bc. et Mgr. M.Litt.
dc.contributor.authorValečková, Jana
dc.contributor.refereeReynaert Barbora, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-5
dc.date.accessioned2022-11-10T14:43:35Z-
dc.date.available2021-6-11
dc.date.available2022-11-10T14:43:35Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-7-31
dc.identifier87997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/49910-
dc.description.abstractTato studie zkoumá možné využití populární hudby k výuce sociální spravedlnosti a mediální gramotnosti středoškolských studentů. Dotazník o 31 otázkách byl publikován na sociálních médiích a odpovědi se vrátily od 47 respondentů. Studie poukazuje na silnou korelaci mezi použitím hudby v hodině, pozorností studentů a posílením jejich kognitivního učení. Došla jsem k závěru, že schopnosti mladých lidí v oblasti sociální spravedlnosti a mediální gramotnosti nejsou tak hluboké, za jaké je považují, ale blíže k tématu, také že je mezi respondenty velký zájem o aktivní využití hudby ve výuce.cs
dc.format44 s.
dc.language.isoen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthudbacs
dc.subjectvzdělánícs
dc.subjectsociální výukacs
dc.subjectmediální výukacs
dc.titleVyužití populární hudby v sociální a mediální výuce na střední školecs
dc.title.alternativeUsing popular music in social and media education at secondary schoolen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogice
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis study investigates a possible use of popular music to teach social justice and media literacy to secondary school students. A 31-question survey was distributed via social media and answers received from 47 respondents. My study shows a strong correlation between the application of music in the classroom, students' attentiveness and strengthening of their cognitive learning. I conclude that young people's capabilities in the fields of social justice and media literacy education are not as deep as they would like to think but, perhaps more to the point, there is high interest amongst respondents for the active utilisation of music in the classroom.en
dc.subject.translatedmusicen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedsocial justice educationen
dc.subject.translatedmedia educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Using popular music in social and media education at secondary school.pdfPlný text práce1,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Tollet_Valeckova.pdfPosudek vedoucího práce77,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_opon_Reyn_Valeckova.pdfPosudek oponenta práce57,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Valeckova.pdfPrůběh obhajoby práce351,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49910

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.