Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Baloun, Tomáš | |
dc.contributor.referee | Reynaert Barbora, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-9-5 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:44:19Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:44:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-6-30 | |
dc.identifier | 87092 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/49979 | - |
dc.description.abstract | Práce se zabývá otázkou podpory řečových dovedností pomocí moderních technologii. Pozornost je věnována především metodám výuky, které zahrnují využití aplikací a online platforem. Cílem práce bylo zjistit, které digitální prostředky jsou vhodné pro zlepšení řečových dovednosti a které jsou přímo použitelné ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Výzkum byl proveden prostřednictvím pozorování, dotazníků a diskusí s žáky v jazykové škole. | cs |
dc.format | 51 s. (94 827 znaků) | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | moderní technologie | cs |
dc.subject | digitální prostředky | cs |
dc.subject | aplikace | cs |
dc.subject | mluvení | cs |
dc.subject | podpora | cs |
dc.title | Využití technologií k podpoře řečových dovedností | cs |
dc.title.alternative | Using technology to improve student's speaking skills | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the issue of supporting speech skills using modern technology. Close attention is dedicated mainly to teaching methods that include the use of applications and online platforms. The aim of the work was to determine which digital means are suitable for improving speech skills and which are directly applicable in the teaching of English to lower-secondary school learners. The research was conducted through observations, questionnaires and discussions with students in the language school. | en |
dc.title.other | Využití technologií k podpoře řečových dovedností | |
dc.subject.translated | modern technology | en |
dc.subject.translated | digital tools | en |
dc.subject.translated | applications | en |
dc.subject.translated | speaking | en |
dc.subject.translated | scaffolding | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_ Baloun.pdf | Plný text práce | 1,27 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_ved_Klec_Baloun.pdf | Posudek vedoucího práce | 27,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_opon_Reyn_Baloun.pdf | Posudek oponenta práce | 60,22 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_prubeh_Baloun.pdf | Průběh obhajoby práce | 354,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/49979
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.