Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorChocholoušková Zdeňka, RNDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorDavidová, Nelly
dc.date.accepted2022-9-9
dc.date.accessioned2022-11-10T14:44:37Z-
dc.date.available2021-6-10
dc.date.available2022-11-10T14:44:37Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier88964
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50022-
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo vytvoření výukového programu pro 9. třídy základních škol v prostorách Výukového areálu s vodními prvky v Plzni. Pomocí dotazníkového šetření byly pozorovány případné rozdíly v náladách žáků spolu s jejich faktickými znalostmi před programem a po něm. Během programu se střídaly teoretické a praktické aktivy. Pro potřeby programu byl vytvořen pracovní list, výukové kartičky a výukový model, který simuluje hospodaření s vodou v lidských sídlech. Programu se zúčastnilo 67 žáků ze tří plzeňských základních škol.cs
dc.format63 s. (110 866 znaků), xxv s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvýukový programcs
dc.subjectškolní zahradycs
dc.subjectbolevecké rybníkycs
dc.subjectvýukový areál s vodními prvky v plznics
dc.subjectterénní exkurzecs
dc.titleTerénní vzdělávací aktivity ve Výukovém areálu s vodními prvky v Plznics
dc.title.alternativeField activities in the Educational area with lakes modeling in Pilsenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the design and use of a field-based learning activity in science education. Within the framework of this work, a teaching programme was developed in which field activities were used. The educational program was specially designed for the Educational area with lakes modelling in Pilsen. The main goal of this work was to create a tutorial and implement it in practice. Following this program, changes in student's mood and knowledge were observed before and after the program. These changes were evaluated and compared.en
dc.subject.translatedthe educational area with lakes modelling in pilsenen
dc.subject.translatedschool gardenen
dc.subject.translatedbolevec pondsen
dc.subject.translatedteaching programmeen
dc.subject.translatedfield-based learningen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Davidova_BP komplet.pdfPlný text práce4,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Davidova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Davidova_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Davidova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce132,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50022

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.