Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kulfierzová, Zuzana | |
dc.contributor.referee | Koželuh Ondřej, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2022-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:45:29Z | - |
dc.date.available | 2021-6-11 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:45:29Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-6-30 | |
dc.identifier | 88334 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/50124 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce Cesta mateřské školy k environmentální výchově se zabývá způsoby, kterými je možné ji začlenit do praxe. Teoretická část definuje základní environmentální pojmy a cíle environmentální výchovy ve vztahu k předškolnímu vzdělávání. Popisuje vzdělávací metody a organizační formy, které jsou pro zapojování environmentální výchovy do výuky vhodné. Praktická část je případovou studií vybrané mateřské školy, která se snaží jít environmentální cestou vzdělávání. | cs |
dc.format | 41 s. (79 000 znaků). | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | environmentální výchova | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | případová studie | cs |
dc.title | Cesta mateřské školy k environmentální výchově, případová studie | cs |
dc.title.alternative | Nursery school´s path to environmental education, case study | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis The Way of Kindergarten to Environmental Education deals with the ways in which it can be incorporated into practice. The theoretical part defines the basic environmental concepts and objectives taking into account pre-primary education. It describes the educational methods and organizational forms that are suitable for involving environmental education in teaching. The practical part is a case study of a selected kindergarten that tries to go the environmental path of education. | en |
dc.subject.translated | environmental education | en |
dc.subject.translated | pre-primary education | en |
dc.subject.translated | case study | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Z. Kulfierzova - bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 1,43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Kulfierzova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kulfierzova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 117,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kulfierzova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 5,51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/50124
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.