Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStacke Václav, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBoudová, Michaela
dc.date.accepted2022-9-9
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:08Z-
dc.date.available2020-2-6
dc.date.available2022-11-10T14:47:08Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier84156
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50226-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou výsledků z přijímacích zkoušek do bakalářského stupně oboru Geografie se zaměřením na vzdělávání, konkrétně jestli uchazeči v jednotlivých letech vykazují rozdíly v úspěšnosti odpovědí na úlohy spadajících do jednotlivých tematických celků a zda uchazeči dosahují horších výsledků u úloh, které ověřují dovednosti a schopnosti na vyšších sférách Bloomovy taxonomie výukových cílů. V první části rozebírám metody statistické analýzy, geografii, její vývoj a kritická místa ve výuce a taxonomii vzdělávacích cílů. V praktické části jsou rozebrány výsledky uchazečů v rámci jednotlivých tematických celků a kognitivních cílů.cs
dc.format244 s. (272 173 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectstatistická analýzacs
dc.subjecttematické celkycs
dc.subjectkognitivní cílecs
dc.subjecttaxonomie vzdělávacích cílůcs
dc.subjectbloomova taxonomiecs
dc.subjectkritická místa ve výuce zeměpisucs
dc.titleAnalýza výsledků přijímacích zkoušek do bakalářského stupně oboru Geografie se zaměřením na vzdělávánícs
dc.title.alternativeThe analysis of the results of entrance examination to bachelor degree of specialisation: Geography with a view to educationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the analysis of the results of the entrance examinations to the Bachelor's degree in Geography with a focus on education. Specifically the thesis deals with the fact whether candidates in different years show differences in the success rate of answers to tasks falling into different thematic units. And also whether candidates perform worse on tasks that test skills and abilities on higher spheres of Bloom's taxonomy of learning objectives. In the teoretical section I discuss methods of statistical analysis, division of geography, its development and critical points in the teaching geography. The practical part discusses the candidates' performance in the different thematic units and cognitive objectives.en
dc.subject.translatedstatistical analysisen
dc.subject.translatedareas of interesten
dc.subject.translatedcognitive objectivesen
dc.subject.translatedtaxonomy of educational objectivesen
dc.subject.translatedbloom's taxonomyen
dc.subject.translatedcritical points in teaching geographyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Boudova Michaela.pdfPlný text práce8,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Boudova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Boudova_oponent.pdfPosudek oponenta práce2,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Boudova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce130,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50226

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.