Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStacke Václav, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHelgetová, Kristýna
dc.date.accepted2022-9-9
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:10Z-
dc.date.available2020-12-18
dc.date.available2022-11-10T14:47:10Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier87523
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50235-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá terénní výukou a jejím pojetí v české i zahraniční literatuře, ve které je považována za progresivní a moderní organizační formu výuky, a porovnávám ji s postavením v českém vzdělávacím systému v současnosti. V práci dále shrnuji negativa a pozitiva, která se s terénní výukou spojují nejčastěji, a také shrnuji nejvýznamnější bariéry, kvůli kterým může být implementace terénní výuky na českých školách komplikovaná. Významnou součástí práce je návrh modelové terénní výuky v Plzni a její realizace, po které následuje didaktická analýza a návrh alterace.cs
dc.format66 s. (141 332 znaků), xlv s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectterénní výukacs
dc.subjectterénní cvičenícs
dc.subjectvýuka v terénucs
dc.subjectzeměpiscs
dc.subjectplzeňcs
dc.subjectlobzycs
dc.titleNávrh, realizace a evaluace terénní výuky geografie v Plznics
dc.title.alternativeDesign, realization and evaluation of geography fieldwork in Pilsenen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with fieldwork and its conception in Czech and foreign literature, in which it is considered a progressive and modern organizational form of teaching, and I compare it with the position in the Czech educational system today. In this work I also summarize the negatives and positives that are most often associated with fieldwork, and I also summarize the most important barriers, due to which the implementation of fieldwork in Czech schools can be complicated. An important part of the work is also the design of model fieldwork in Pilsen and its implementation, followed by didactic analysis and alterations.en
dc.subject.translatedfieldworken
dc.subject.translatedoutdoor educationen
dc.subject.translatedgeographyen
dc.subject.translatedpilsenen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Helgetova.pdfPlný text práce5,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Helgetova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Helgetova_oponent.pdfPosudek oponenta práce2,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Helgetova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce121,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50235

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.