Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPletichová, Kateřina
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-9-12
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:41Z-
dc.date.available2021-6-10
dc.date.available2022-11-10T14:47:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-28
dc.identifier87954
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50272-
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zkoumat schopnosti dětí v mateřské škole řešit různé typy třídění. V úkolech, které děti plnily, se nacházelo třídění je - není, na-na, podle a strom třídění. Výzkum byl proveden pomocí mnou vytvořených sedmi úkolů týkajících se třídění. Každé dítě plnilo úkoly individuálně a v klidné části třídy, kde mělo dost prostoru i času na jejich zpracování. Z experimentu vyplývá, že nejúspěšnějším typem třídění byl strom třídění. Zde byli chlapci stoprocentní a pro děvčata to byl také nejúspěšnější typ třídění. Nejúspěšnější způsob třídění byl pro dívky způsob grafický a v představě a pro chlapce způsob manipulací a v představě.cs
dc.formats. 45, II
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecttříděnícs
dc.subjectzpůsoby tříděnícs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectexperimentcs
dc.titleSchopnost dětí v mateřské škole řešit různé typy tříděnícs
dc.title.alternativeAbility of children in nursery school to solve different types of sortingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe main goal of my bachelor's thesis was to examine the ability of children in nursery school to solve different types of sorting. In the tasks performed by the children there was sorting is - not, on - on, by and tree sorting. The research was done using seven sorting tasks created by me. Each child carried out tasks individually and in a quiet part of the classroom, where she/he had enough space and time to process them. The experiment shows that the most successful sorting type was the sorting tree. Here the boys were 100 %, and for the girls it was also the most successful type of sorting. The most successful sorting method was a graphic and in imagination for girls and a manipulating and in imagination for boys.en
dc.subject.translatedsortingen
dc.subject.translatedtypes of sortingen
dc.subject.translatednursery schoolen
dc.subject.translatedexperimenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Pletichova_Katerina.pdfPlný text práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce85,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Pletichova.pdfPosudek oponenta práce102,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PROTOKOL PLETICHOVA.pdfPrůběh obhajoby práce395,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50272

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.