Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKohout Jiří, Doc. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorAul, Daniel
dc.contributor.refereeKielbusová Zdeňka, PhDr.
dc.date.accepted2022-9-8
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:41Z-
dc.date.available2021-6-21
dc.date.available2022-11-10T14:47:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-5-18
dc.identifier88138
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50273-
dc.description.abstractBakalářská práce se skládá z pěti částí. První část je zaměřená na shrnutí toho, jak vidí česká a světová literatura laboratorní práce z fyziky. Druhá část je věnována analýze laboratorních cvičení navržených v příslušných gymnaziálních učebnicích a zhodnocení, do jaké míry zahrnují v sobě badatelsky zaměřenou výuku. Třetí část obsahuje rozhovory s učiteli fyziky na gymnáziu zaměřené na jejich přístup k laboratorním pracím. Čtvrtá část je věnována navrhnutí badatelsky zaměřené laboratorní práce. V páté části jsou uvedeny poznatky z ověření jedné z laboratorních prací na gymnáziu.cs
dc.format43 s. (63 814 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacs
dc.subjectinterdisciplinární výukacs
dc.subjectlaboratorní práce z fyzikycs
dc.titleLaboratorní práce z mechaniky a elektřiny na gymnáziucs
dc.title.alternativeLaboratory works from mechanics and electricity on grammar schoolen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis consists of five parts. The first part focuses on summary of how the Czech and international literature views laboratory works from physics. The second part analyses laboratory works, that are designed in certain grammar school workbooks and evaluation, how much they include inquiry focused teaching. Third part has interviews with teachers from grammar school focused on their approach to laboratory works. Fourth part deals with designing inquiry laboratory works from physics. Finally, the fifth part contains findings from a verification of one of the designed laboratory works on grammar school.en
dc.subject.translatedinquiry based teachingen
dc.subject.translatedinterdisciplinary teachingen
dc.subject.translatedlaboratory works from physicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Laboratorni prace z mechaniky a elektriny na gymnaziu-D.Aul.pdfPlný text práce1,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce53,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce51,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PROTOKOLY AUL.pdfPrůběh obhajoby práce234,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50273

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.