Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPoláček, Stanislav
dc.contributor.authorLiscová, Jitka
dc.date.accepted2012-05-31
dc.date.accessioned2013-06-19T06:27:39Z-
dc.date.available2009-12-01cs
dc.date.available2013-06-19T06:27:39Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-20
dc.identifier36790
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5085
dc.description.abstractMá diplomová práce s názvem Pohyb krajinou se zabývá tématem naší vnitřní krajiny. Vytvářím cyklus abstraktních maleb mé vnitřní imaginární krajiny, která se objevuje ve schematizované mandale, jako konstrukt osobních prožitků jedince. Mandalu zde chápu jako možnou vizuální podobu naší sebereflexe a skrze ni se v praktické části pokouším dobrat bližšího kontaktu s žákem jako takovým, z pohledu jeho tvořivého procesu a jeho sebereflexe, která se v tomto procesu odráží. V praktické části tvorby se opatrně pohybuji v prostoru malby s mírnými přesahy do oblasti tisku. Hledám výrazivo v ornamentu a barevné ploše, které pojímám jako komunikační jazyk a záznam našich vnitřních pochodů.cs
dc.format59 s. (54 853 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectVnitřní krajinacs
dc.subjectmandalacs
dc.subjectkruhcs
dc.subjectčtvereccs
dc.subjectkřížcs
dc.subjectcykluscs
dc.subjecttvořivý procescs
dc.subjectsebereflexe.cs
dc.titlePohyb krajinoucs
dc.title.alternativeMovement through a sceneryen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra výtvarné kulturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis called Movement through the scenery discusses the topic of our internal mental scene. I´m creating a cycle of abstract paintings of my internal imaginary scenery, which appears in schematized mandala as a construct of experiences of an individual. I understand mandala as a possible visual form of our self-reflection, and I try to accomplish closer contact with a disciple himself, from the view of his creative process and his self-reflection, which reflects in the creative process. In the practical part of this work, I carefully move in the field of paintings with a slight overlaps into the field of printings. I search phraseology in ornaments and colored areas, which I altogether take as communication language and a record of our internal processes.en
dc.subject.translatedInternal sceneryen
dc.subject.translatedInternal landscapeen
dc.subject.translatedmandalaen
dc.subject.translatedcircleen
dc.subject.translatedsquareen
dc.subject.translatedcrossen
dc.subject.translatedcycleen
dc.subject.translatedcreative processen
dc.subject.translatedself-reflection.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace J.Liscova 2012.pdfPlný text práce2,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liscova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce318,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liscova - oponent.pdfPosudek oponenta práce338,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liscova.pdfPrůběh obhajoby práce160,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5085

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.