Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKohoutová, Jitka
dc.contributor.authorBaťko, Jan
dc.date.accessioned2023-01-27T07:34:41Z
dc.date.available2023-01-27T07:34:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2022, č. 1, s. 4-12.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/itev/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/51122
dc.description.abstractEdukační robotika neměla v minulosti pevnou pozici v kurikulu základních škol v České republice. Řada škol ji zařazovala primárně jako doplňkovou formu vzdělávání v rámci volnočasových aktivit nebo volitelných předmětů. Situace se postupně mění vlivem revize státních kurikulárních dokumentů. Přesto zůstává robotika oblastí, která je z velké části využívána pro výuku základů algoritmizace a programování v rámci školních volnočasových aktivit a v kroužcích. Cílem příspěvku je představit možnosti využití edukační robotiky ve volnočasových aktivitách a představit a popsat vzorové aktivity využitelné pro vzdělávání žáků různého věku a zkušeností s využitím robota RoboMaster S1.cs
dc.format9 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectrobotcs
dc.subjectedukační robotikacs
dc.subjectvolnočasové aktivitycs
dc.subjectRoboMaster S1cs
dc.titleRobomaster S1 a jeho využití ve volnočasových aktivitách na ZŠcs
dc.title.alternativeRobomaster S1 and its use in leasure activities at elementary schoolen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThere was not a strong position of the educational robotics in the curriculum of elementary schools in the Czech Republic in the past. Educational robotics was implemented by a plenty of schools primarily as an additional form of education as a leisure time activity or and optional subject. The situation is gradually being changed thanks to the revision of state curricular documents. Nevertheless, the robotics still perseveres to be the sphere which is used the most for education of the basis of algorithms and programming in leisure time activities and clubs. The goal of this article is to introduce the possibilities of the usage of educational robotics in leisure time activities and to introduce and describe some sample activities which could be used for educating the pupils of various age and experience with the use of robot RoboMaster S1.en
dc.subject.translatedroboten
dc.subject.translatededucational roboticsen
dc.subject.translatedleisure time activitiesen
dc.subject.translatedRoboMaster S1en
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVD)
Číslo 1 (2022)
Číslo 1 (2022)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_1_2022-4-12.pdfPlný text697,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51122

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.