Název: Didaktické pomůcky v předškolním zařízení
Další názvy: Didactic aids in preschool facilities
Autoři: Hrdličková, Natálie
Honzíková, Jarmila
Aichinger, Daniel
Citace zdrojového dokumentu: Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2022, č. 1, s. 30-36.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/itev/
http://hdl.handle.net/11025/51125
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: předškolní zařízení;učební pomůcky;didaktické pomůcky
Klíčová slova v dalším jazyce: preschool facilities;teaching aids;didactic aids
Abstrakt: Děti v předškolním zařízení vnímají nové poznatky všemi smysly, proto je pro učitele důležité tyto dětské smysly zapojit co nejvíce. K zprostředkování nových poznatků proto velmi často používají didaktické pomůcky, které jsou pro děti svým provedením zajímavé a svým účelem důležité. Didaktické pomůcky lze v dnešní době zakoupit ve specializovaných prodejnách, anebo si je učitel může sám vyrobit. V našem článku představíme některé didaktické pomůcky, které si vyráběli učitelé sami, mnohdy za pomoci dětí.
Abstrakt v dalším jazyce: Children in pre-primary education perceive the world around them with all their senses. From a teacher’s perspective it is important to involve these human senses as far as possible. Therefore, such didactic aids are often used to gain new knowledge that are interesting for children in its design and relevant for its purpose. Nowadays, teaching aids can be bought in specialized stores or the teacher can create them her- or himself. In our article, we will present some teaching aids that teachers have made by themselves, often with the help of children.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
Číslo 1 (2022)
Číslo 1 (2022)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_1_2022-30-36.pdfPlný text1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51125

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.