Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Holubec, Stanislav | |
dc.contributor.author | Knoppová, Barbora | |
dc.contributor.referee | Hošková, Lucie | |
dc.date.accepted | 2012-06-08 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:33:21Z | |
dc.date.available | 2011-07-13 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:33:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-30 | |
dc.identifier | 45596 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5113 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá českým vysokým školstvím od roku 1989. Práce je rozdělena na tři části, přičemž první část popisuje hlavní změny ve vysokém školství za posledních dvacet let, další kapitola je zaměřena na školné na vysokých školách a poslední částí je vlastní empirický výzkum. Cílem výzkumu je pochopit a zaznamenat, jak vnímají školné studenti prvního ročníku, humanitního zaměření, prezenční formy studia, ze soukromé a veřejné vysoké školy. | cs |
dc.format | 68 s. (90 998 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=45596 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | české vysoké školství | cs |
dc.subject | školné | cs |
dc.title | Proměny českého vysokého školství | cs |
dc.title.alternative | Transformation of Czech higher education | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra sociologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Sociologie | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with university education system in the Czech Republic since 1989. The thesis is divided into three parts, whereas the first part describes the main changes within the university education system in the last twenty years, the second part focuses on school fees at universities and the last part comprises of an empiric research. The aim of the research is to understand and record how school fees are perceived by the first year students who study in full time humanity programmes at both public and private universities. | en |
dc.subject.translated | czech higher education | en |
dc.subject.translated | tution fees | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Knoppova_BP2012.pdf | Plný text práce | 766,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek_vedouciho_koppova.doc | Posudek vedoucího práce | 42,5 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
Knoppova_posudek_oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
knoppova.PDF | Průběh obhajoby práce | 169,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5113
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.