Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Čubová, Andrea | |
dc.contributor.author | Pěchoučková, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T11:00:33Z | - |
dc.date.available | 2023-01-30T11:00:33Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | ČUBOVÁ, A. PĚCHOUČKOVÁ, Š. Schopnost dětí v mateřské škole řešit různé druhy porovnávání. Elementary Mathematics Education Journal, 2022, roč. 4, č. 2, s. 6-10. ISSN: 2694-8133 | cs |
dc.identifier.issn | 2694-8133 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/51208 | |
dc.description.abstract | V mateřské škole proběhl experiment, jehož cílem bylo zjistit schopnosti dětí řešit úkoly na různé druhy porovnávání. Experimentu se zúčastnily děti ve věku 5–6 let. Bylo vytvořeno 12 úkolů, které byly zaměřeny na přirozené porovnávání, základní porovnávání, redukované a superredukované porovnávání a porovnávání rozdílem. Děti při řešení úkolů, ve kterých porovnávaly délku, hmotnost, množství nebo počet, využívaly manipulaci, grafické zpracování nebo slovní vyjádření. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | UPOL | cs |
dc.relation.ispartofseries | Elementary Mathematics Education Journal | en |
dc.rights | © Creative Commons Attribution 4.0 International License | en |
dc.subject | porovnávání | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | délka, hmotnost | cs |
dc.subject | množství | cs |
dc.subject | počet | cs |
dc.title | Schopnost dětí v mateřské škole řešit různé druhy porovnávání | cs |
dc.title.alternative | Preschool children´s ability to solve diverse types of comparison tasks | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Multiple preschool establishments participated at an experiment with the aim to assess children’s ability to solve diverse types of comparison-related problems. Children in the age of 5–6 years were included in this experiment. 12 tasks were created with focus on natural, basic, reduced and super-reduced comparison, and comparison through difference. Children compared length, weight, amount or count and employed manipulation, graphic adaptation and verbal expression. | en |
dc.subject.translated | comparison | en |
dc.subject.translated | nursery school | en |
dc.subject.translated | length | en |
dc.subject.translated | weight | en |
dc.subject.translated | amount | en |
dc.subject.translated | count | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43937648 | |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Vol4No2_Cubova-Pechouckova.pdf | 925,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/51208
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.