Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZákravský Jiří, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorZaňáková, Tereza
dc.contributor.refereeNaxera Vladimír, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-6
dc.date.accessioned2023-06-09T11:30:04Z-
dc.date.available2022-4-29
dc.date.available2023-06-09T11:30:04Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier91529
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/51951-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá komunikací členů hnutí ANO na sociální síti Twitter před a po volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2021. První část práce je věnována popisu politické komunikace a jejím proměnám v čase. Současně se zde věnuji popisu užití negativity v kampaních a konceptu populismu. Druhá část práce je věnována popisu metody. Jako metodu pro svou práci jsem využila obsahovou analýzu. V rámci této části bude stanoveno deset sledovaných účtů členů hnutí ANO na Twitteru a celkem tři výzkumná období, tedy předvolební, povolební a mimovolební. Poslední část práce se věnuje již interpretaci dat získaných na twitterových účtech členů hnutí ANO.cs
dc.format63 s. (112 475 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpředvolební kampaňcs
dc.subjectnegativní kampaňcs
dc.subjectpolitická komunikacecs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.subjectpopulismuscs
dc.subjecthnutí anocs
dc.subjecttwittercs
dc.subjectvolby psp čr 2021cs
dc.titleKomunikace členů hnutí ANO na sociálních sítích před volbami do PSP ČR v roce 2021 a po nichcs
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programPolitologie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented diploma thesis deals with the communication of members of the ANO movement on the social network Twitter before and after the elections to the Chamber of Deputies in 2021. The first part of the work is devoted to the description of political communication and its changes over time. At the same time, I will describe the use of negativity in campaigns and the concept of populism. The second part of the work deals with the description of the method. I used content analysis as a method for my work. Within this part, ten monitored accounts of members of the ANO movement on Twitter and a total of three research periods, i.e. pre-election, post-election and non-election, will be determined. The last part of the work is devoted to the interpretation of the data obtained on the Twitter accounts of members of the ANO movement.en
dc.subject.translatedpre-election campaignen
dc.subject.translatednegative campaingingen
dc.subject.translatedpolitical communicationen
dc.subject.translatedcontent analysisen
dc.subject.translatedpopulismen
dc.subject.translatedano movementen
dc.subject.translatedtwitteren
dc.subject.translatedelection psp čr 2021en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Zanakova.pdfPlný text práce891,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_POL_OPO_Zanakova.pdfPosudek oponenta práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_POL_VED_Zanakova.pdfPosudek vedoucího práce703,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zanakova.pdfPrůběh obhajoby práce176,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51951

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.