Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMarková, Barbora
dc.contributor.refereeMachová Kristýna, Ing.
dc.date.accepted2023-6-5
dc.date.accessioned2023-06-09T11:30:26Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:30:26Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-20
dc.identifier93118
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52040-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá sociálním podnikáním a jejími trendy. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s tématem, tedy definice sociálního podnikání, význam, principy, druhy a procesy neziskových organizací. Dále je popsána historie sociálního podnikání na území České republiky a je zaznamenána předcovidová a postcovidová situace ohledně dané problematiky. V praktické části je popsána nezisková organizace Hospic Sv. Jiří, o.p.s. v Chebu, její historie, poslání, hodnoty, vize a cíle. Následně jsou popsány poskytované služby, cílové skupiny a zájmové skupiny. V rámci výzkumu je vyhodnoceno dotazníkové šetření, zprostředkovaný rozhovor a následně dle výsledků jsou navrhnuty možnosti investičního rozvoje a zároveň návrh řešení způsobu zajištění udržitelného rozvoje se zaměřením na rozšíření povědomí o Hospici Sv. Jiří, o.p.s.cs
dc.format77 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectneziskové organizacecs
dc.subjectobecně prospěšná společnostcs
dc.subjecthospiccs
dc.subjectpaliativní péčecs
dc.titleSociální podnikání a jeho trendycs
dc.title.alternativeSocial business and its trendsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programPodniková ekonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with social business and its trends. In the theoretical part, terms related to the theme are explained, the definition of social business, meaning, principles, types and processes of non-profit organizations. The history of social business is described in the territory of the Czech Republic and the pre-covid and post-covid situation is recorded regarding the given issue. The practical part describes the non-profit organization Hospic Sv. Jiří, o.p.s. in Cheb, its history, mission, values, visions and goals. Then the provided services, target groups and stakeholders are described. As part of the research a questionnaire survey is evaluated, a mediated interview is evaluated, and then, based on the results, opportunities of investment expansion are proposed and the suggestion of solution for sustainable development with a focus on expanding knowledge of Hospic Sv. Jiří, o.p.s.en
dc.subject.translatednon-profit organizationsen
dc.subject.translatedpublic benefit companyen
dc.subject.translatedhospiceen
dc.subject.translatedpalliative careen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Barbora Markova - Socialni podnikani a jeho trendy - PORTAL.pdfPlný text práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova_Barbora_v.pdf.pdfPosudek vedoucího práce122,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Barbora_Markova_oponent.pdfPosudek oponenta práce184,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52040

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.